شناسهٔ خبر: 43643235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نقش بر آب شدن نقشه های دشمن، در گرو اتحاد مسلمانان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: ایده دشمن تفرقه بینداز و حکومت کن در سرزمین های اسلامی است.

صاحب‌خبر -

نقش بر آب شدن نقشه های دشمن، در گرو اتحاد مسلمانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت : سالروز میلاد پیامبر مهربانی سرآغاز هفته وحدت هفته ی عزت ، عظمت و اتحاد دنیای اسلام است.

آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک افزود : ایده دشمن تفرقه بیانداز و حکومت کن در سرزمین های اسلامی است و در شرایط کنونی جمعیت بزرگ مسلمانان در دنیا باید بکوشند زیر یک پرچم با اتحاد توطئه دشمنان را نقش برآب کنند .

او با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام ادامه داد: کارنامه ننگین حکومت فرانسه در طول تاریخ بیانگر تجاوز و غارت سرزمین های اسلامی است و امروز هم مکرون رئیس جمهور فرانسه با حمایت از توهین کنندگان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام برگ سیاهی دیگر در تاریخ جنایت های هولناک این حکومت رقم زد .

آیت الله دری نجف آبادی افزود : پیامبر عظیم شان اسلام نماد جهانی اخلاق مداری ، عدالت و مبارزه با فساد بود و اگر در دنیای امروز دین قابل دفاع در محافل علمی و آموزشی است از برکت وجود نورانی خاتم المرسلین است.

او همچنین با اشاره به وضعیت دشوار معیشتی خانواده های نیازمند ‏از مردم خواست با حضور پرشور در سومین مرحله طرح کمک ها مومنانه نیازمندان را دریابند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود از شیوع شتابان و فزاینده ویروس کرونا گفت و از مردم خواست با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی نظیر زدن ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری مراسم های عزا و عروسی و عدم شرکت در محافل جریان شیوع ویروس هزار چهره کرونا را قطع کنند.

انتهای پیام/ م

نظر شما