شناسهٔ خبر: 43643079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

شعارها در یوم‌الله 13 آبان باید کوبنده‌تر از قبل باشد

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی گفت: شعارها در یوم‌الله 13 آبان باید کوبنده‌تر از قبل باشد زیرا آمریکا غیر از شرارت و خیانت، کار دیگری برای مردم ایران انجام نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله 13 آبان، اظهار داشت: این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور رویدادهای مهمی از جمله تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است.

وی افزود: آمریکا تاکنون انواع جنایت‌ها را علیه کشور و ملت ایران انجام داده است و خیانت‌ها، شرارت‌ها و رذالت‌های آمریکا علیه مسلمانان جهان نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعارها در یوم‌الله 13 آبان باید کوبنده‌تر از قبل باشد زیرا آمریکا غیر از شرارت و خیانت کار دیگری برای مردم ایران انجام نداده است.

حسینی ادامه داد: یکی از جنایت‌های امریکا مسدود کردن مسیر درمان و ارسال دارو از زمان بروز کرونا تاکنون بوده است. 

وی گفت: آمریکا به راحتی از معاهده برجام خارج شد و آن را پاره کرد و علاوه بر خروج از برجام، اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی کرد که این هم بیانگر رذالت و شرارت آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: ملت ایران با وجود همه توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی همچنان با قدرت و با عزت و افتخار ایستاده و از گردنه‌ها عبور کرده است و تودهنی و ضربات ایران به آمریکا تاریخی و ماندگار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و افزود: 14 آبان روز فرهنگ عمومی است فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه است و در تمامی ابعاد زندگی انسان تاثیر دارد، فرهنگ عمومی ما برگرفته از فرهنگ متعالی اسلام است اما با اجرای دقیق و کامل آن فاصله داریم و بی‌توجهی‌ زیادی شده است.

حسینی با اشاره به بیماری کرونا، اضافه کرد: کرونا جان همه را به خطر انداخته اما برخی مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را نادیده می‌گیرند هر چند با رعایت بیشتر مردم بیماری بهتر کنترل خواهد شد.

وی گفت: کادر درمانی و شبکه بهداشت کشور و استان تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند اما رعایت نکردن نکات بهداشتی زحمات را هدر می‌دهد و نتیجه لازم را نخواهیم داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های درمانی و شبکه بهداشت استان محدود است و باید بیشتر از سوی مردم رعایت شود.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: مسلمانان که از خود دفاع می‌کنند از نظر غربی‌ها، تروریست هستند اما منافقان که این همه انسان بی‌دفاع را تاکنون از بین برده‌ و کشته‌‌اند از نظر غربی‌ها تروریست نیستند و نور چشم غربی‌ها به شمار می‌روند و حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما