شناسهٔ خبر: 43642994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

شعارهای مسلمانان علیه استکبار جهانی در ۱۳ آبان امسال کوبنده تر است  

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: شعارهای مسلمانان و ملت ایران در ۱۳  آبان امسال کوبنده تر، محکم تر و رساتر از سال های قبل است.  

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: آمریکا تاکنون از هیچ جنایت و توطئه ای علیه کشور و ملت ایران دریغ نکرده و شرارت ها، رذالت ها و خباثت های آن علیه مسلمانان جهان نیز روز به روز بیشتر می شود. 

وی افزود: مسلمانان که در مقابل جنایت های ضدبشری آمریکا ایستاده و از خود دفاع می کنند از نظر غربی ها تروریست هستند اما منافقان که تاکنون اینهمه انسان بی دفاع و مظلوم را به قتل رسانده  اند مورد حمایت همه جانبه استکبار جهانی قرار دارند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: نمونه های بارز جنایت های اخیر آمریکا علیه ایران اسلامی شامل خروج یکطرفه از معاهده جهانی برجام، ترور و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش و تحریم دارو و تجهیزات پزشکی از زمان شیوع بیماری کرونا بوده است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: ملت ایران با وجود تمامی دسیسه های آمریکا توانسته اند با قدرت، عزت و افتخار در مقابل این کشور جنایتکار ایستاده و از گردنه های دشوار با موفقیت  عبور کنند و به کوری چشم دشمنان در آینده نیز اینگونه است. 

وی ابراز داشت: ضربات و تودهنی های ملت ایران به آمریکای جنایتکار تاریخی بوده به طوری که علاوه بر شکستن هیمنه پوشالی آن تا همیشه نیز در اذهان مردم جهان خواهد ماند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به در پیش بودن ۱۷ ربیع الاول اشاره کرد و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را به شیعیان جهان و ملت ایران تبریک گفت. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی را یادآور شد و اظهار داشت: فرهنگ زیربنای رشد، توسعه و پیشرفت هر جامعه بوده و در تمامی ابعاد زندگی انسان ها نیز تأثیر دارد و  بر همین اساس اهمیت خاصی داشته و باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد. 

وی افزود: بیماری کرونا تهدیدی مهم علیه مردم دنیا و ملت ایران است اما با این وجود رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از سوی قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی  نادیده گرفته شده است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: کنترل و مهار بیماری کرونا در کشور و این استان مستلزم رعایت کامل و دقیق مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: ظرفیت های شبکه بهداشت و درمان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا محدود بوده و تاکنون نیز تلاش هایی ارزنده از سوی کادر درمانی انجام شده است. 

      

نظر شما