شناسهٔ خبر: 43642805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت‌های کرونایی در گناباد تمدید شد

فرماندار گناباد گفت: محدودیت‌های کرونا در گناباد که به دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود، یک هفته دیگر تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: محدودیت‌هایی که از سوم تا نهم آبان ماه به دلیل وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود به دلیل استمرار این وضعیت یک هفته دیگر تمدید شد.
 
او افزود: بر این اساس تعطیلی فعالیت‌ بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، مدارس و دانشگاه‌های گناباد هفته آینده هم ادامه دارد و فعالیت‌های آموزشی آن‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فرماندار گناباد ادامه داد: بر این اساس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، زبانکده‌ها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، سینما و مراکز نمایش و تئاتر، باغ تالار‌ها و تالار‌های پذیرایی نیز در این مدت تعطیل است.
 
قربانی بیان کرد: برگزاری آیین‌های جمعی مذهبی و اجتماعی نیز در گناباد ممنوع است و استخر‌های سرپوشیده، شهربازی و کافه‌ها تعطیل هستند، باشگاه‌های ورزشی هم فقط با ۲۵ درصد ظرفیت، مجاز به فعالیت می‌باشند.

او با اشاره به تعطیلی جمعه بازار و آرامستان‌ها، تصریح کرد: حفظ سلامت عمومی در اولویت قرار دارد و با بخش‌هایی که با رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد می‌شود.

انتهای پیام//ف.ش

نظر شما