شناسهٔ خبر: 43642732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۸۴۵ تن جو احتکار شده در استان کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۸۴۵ تن جو احتکار شده در شهرستان‌های صحنه و کنگاور به ارزش ۳۸ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار «علی اکبر جاویدان» روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی صحنه پس از اطلاع از وجود چند انبار محل احتکار جو در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبارهای محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی های انجام شده ۶۲۰ تن جو احتکاری کشف شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه ارزش جوهای احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۲۸ میلیارد ریال می رسد، افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی کنگاور نیز با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار محل احتکار جو در این شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد ۲۲۵ تن جو احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضایی، برخورد قاطعانه با پدیده احتکار و قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

نظر شما