شناسهٔ خبر: 43642722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اراده‌ای در مسؤولین برای مبارزه با گرانی وجود ندارد

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه افسار بازار از دست مسؤولین دولت خارج‌شده و اراده‌ای در آن‌ها برای مبارزه با این گرانی وجود ندارد، گفت: گوشت و مرغ به صورت رایگان وارد خانه وزرا و مسؤولین دولت می‌شود، به‌همین‌دلیل آن‌ها از قیمت سرسام‌آور مرغ و گوشت بی‌خبر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رسول خدا هیچ‌وقت دیگران را تخریب نمی‌کرد، اظهار کرد: اکنون تخریب دیگران در فضای مجازی و حقیقی به یک کلاس تبدیل شده است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه رسول خدا از امور اقتصادی مردم باخبر بود و راه و رسم زندگانی این بزرگوار، باید برای مسؤولین دولت الگو باشد، گفت: دولت از حال و روز مردم غافل شده و وضعیت آشفته بازار و افزایش بی‌رویه‌ای قیمت‌ها به نفع اقتصاد و معیشت مردم نیست.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه افسار بازار از دست مسؤولین دولت خارج‌شده و اراده‌ای در آن‌ها برای مبارزه با این گرانی وجود ندارد، افزود: گوشت و مرغ به صورت رایگان وارد خانه وزرا و مسؤولین دولت می‌شود، به‌همین‌دلیل آن‌ها از قیمت سرسام‌آور مرغ و گوشت بی‌خبر هستند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولین، دم از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌زنند، اما با عرضه مرغ سهیمه‌ای به بازار باعث ازدحام مردم جلوی مرغ‌فروشی‌ها می شوند، گفت: مردم به خاطر خرید دو عدد مرغ مصنوعی از هفت صبح جلوی مرغ‌فروشی‌ها صف می کشند و این آمار بیماران کرونایی را افزایش می‌دهد.

حافظ‌نیا با بیان اینکه استفاده از ماسک در خیابان‌ها کم‌شده و مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌اعتنا هستند، تصریح کرد: هر روز شاهد افزایش مرگ‌ومیرهای ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور هستیم، به‌همین‌دلیل از مسؤولین انتظار داریم با افرادی که نسبت به دستورالعمل‌ها بی‌اعتنا هستند برخورد جدی داشته باشند.

امام‌جمعه آستارا ضمن‌گرامی‌داشت ۱۳ آبان سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: تا در دنیا استکبار وجود دارد مبارزه با مستکر تداوم خواهد داشت؛ توطئه‌های استکبار جهانی در طول سالیان متمادی به برکت آگاهی و حضور به‌موقع مردم در صحنه با شکست مواجه شده است.

خطیب جمعه آستارا اقدامات شورای فرهنگ عمومی را ضعیف و لاک‌پشتی دانست و بیان کرد: رئیس شورای فرهنگ عمومی امام‌جمعه و دبیر آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در صورت عزم جدی مسئولین برای همراهی در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی، می‌توان فرهنگ عمومی شهرستان را ارتقا داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا مصوبات شورای فرهنگ عمومی را لازم‌الاجرا و در حد مصوبات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: عزمی در مسؤولین برای همراهی در اجرای مصوبات شورای فرهنگی عمومی این شهرستان وجود ندارد.

حافظ‌نیا با بیان اینکه برخی از مسؤولین دولت به دنبال ولنگاری فرهنگی بوده و این اقدام آن‌ها به سیاست، فرهنگ، اقتصاد، معیشت و روابط اجتماعی کشور آسیب می‌زند، افزود: مسؤولین عضو شورای فرهنگ عمومی به ولنگاری‌های فرهنگی خود پایان دهند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور کم‌عقل و نادان فرانسه در حمایت از بازنشر کاریکاتور رسول خدا در نشریات فرانسوی بیان کرد: وقاحت را اروپایی‌ها به جایی رسانده‌اند که این اجازه را به خود می‌دهند که در نشریات خود به رسول خدا توهین کنند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه چهره رسول خدا آن‌قدر درخشان است که این توهین‌ها به خود فرانسوی‌ها برمی‌گردد، گفت: پیامبر اکرم چراغ و نور الهی است و با این اقدام مذبوحانه نشریات فرانسوی، نمی‌توان نور الهی را لکه‌دار کرد.     

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما