شناسهٔ خبر: 43642641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزادی بیان ملعبه دشمن برای کوبیدن اسلام است

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌های زمانه نمی‌توانند نام محمد (ص) و قرآن آن را از صفحه روزگار محو کنند، گفت: دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها استکبار جهانی آمریکا آزادی بیان را ملعبه دست قرار دادند تا اسلام و قرآن را بکوبند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرای این شهر با گرامیداشت ۱۳ آبان و تأسیس نهاد مقدس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: این اتحادیه نقش محوری در جذب و تربیت نیروهای جوان و متعهد برای اداره آینده کشور و نظام داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه علمی و فرهنگی در شهرستان رودسر عضو اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی هستند، افزود: تعداد ۴۰ نفر از این دانش‌آموزان عضو افتخاری ستاد نماز جمعه بوده که در اداره نماز جمعه تلاش می‌کنند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به سه رخداد مهم و تاریخ‌ساز در ۱۳ آبان تصریح کرد: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۲، شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال ۱۳۵۸ بوده که در همه این رویدادهای تاریخی دشمنی آمریکا غیرقابل‌انکار است.

 وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در مقابل هیچ ظلم و جنایتی سکوت نمی‌کند، گفت: ۱۳ آبان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

روحانی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مسؤولان کشوری برای حل مشکلات کشور به انتخابات آمریکا دل‌خوش کرده‌اند، افزود: ۵۰ سال ایران جزیره امن آمریکایی‌ها برای چپاول ایران بود که طی این مدت قبرستان‌های ما آباد و کشور ویران شد اما بااین‌حال امروز برخی از مسؤولان کشوری آمریکا را کدخدای دنیا برای حل مشکلات می‌دانند درحالی‌که آمریکایی‌ها خیر مملکت و اسلام ناب محمدی را نمی‌خواهند.

وی با گرامیداشت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت بیان کرد: پیامبر اسلام پیامبر صلح و دوستی بوده و هیچ‌گاه سر جنگ با هیچ کشوری را نداشته است.

امام‌جمعه رودسر توهین با ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط نشریه فرانسوی را محکوم کرد و افزود: رئیس‌جمهور فرانسه نیز به بهانه آزادی بیان از این اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی حمایت کرد درحالی‌که پشت‌صحنه این ماجرا لابی‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب که جوانان فرانسوی را مورد خطاب قرار داده و گفتند که چگونه اهانت به پیامبر اسلام آزادی بیان بوده اما تردید هولوکاست جرم تلقی می‌شود، بیان کرد: حضور درصحنه امت اسلامی که برگرفته از وحدت و بیداری امت اسلامی در جهان است کمر نظام استکباری را در اسلام هراسی خواهد شکست.

روحانی با بیان اینکه ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌های زمانه نمی‌توانند نام محمد (ص) و قرآن آن را از صفحه روزگار محو کنند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها استکبار جهانی آمریکا آزادی بیان را ملعبه دست قرار دادند تا اسلام و قرآن را بکوبند اما بدانند با بیداری امت اسلامی راه به‌جایی نمی‌برند و پیروزی از آن اسلام است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما