شناسهٔ خبر: 43642589 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اتهام تازه ترامپ به جو بایدن

ترامپ به تازگی در چند توئیت علیه بایدن مطلب نوشت که با هزاران بازخورد منفی در شبکه اجتماعی توئیتر همراه شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

ترامپ به تازگی در چند توئیت علیه بایدن مطلب نوشت که با هزاران بازخورد منفی در شبکه اجتماعی توئیتر همراه شد.

بر اساس این گزارش ، دونالد ترامپ در حساب توئیتر خود با حمله بردن به جو بایدن نوشت:  بایدن دادگاه دیوان عالی آمریکا را نابود خواهد کرد، نگذارید این اتفاق روی دهد.

«امی کنی برت» گزینه پیشنهادی رییس جمهوری آمریکا برای تصاحب کرسی دیوان عالی و پس از بررسی صلاحیت دو هفته ای  وی در کمیته قضایی سنا  سرانجام با رای اعتماد سنا موجب شد تا برت  جانشین «روث گینزبرگ» ، ۸۷ ساله ، قاضی آمریکایی که در  اواخر شهریورماه گذشته درگذشت،  شود.

ترامپ در توئیتی دیگری بر ضد بایدن اقدام به نشر هشتک «خانواده مجرم بایدن»  (#BidenCrimeFamiily) کرد و همچنین در توئیتی دیگر با حروف بزرگ که نشان دهنده فریاد زدن اوست نوشت: آمریکا را باردیگر سربلند خواهیم کرد، رای دهید.

بازخورد منفی کاربران

توئیت های تازه ترامپ  با واکنش های بسیاری در شبکه اجتماعی توئیتر داشت.

کاربری به نام «موری» (@murray_nyc) خطاب به ترامپ نوشت: ترامپ با انتصاب سه به شش (دیوان عالی آمریکا متشکل از ۹ قاضی در منصبی مادامدام العمر است)  به نفع محافظه کاران نابود کرده است، میلیون ها آمریکایی برعلیه این اقدام رای می دهند.

کاربردیگری با عنوان «شهروند نگران» (ConcernedCitizen- @Socialiberalist) در واکنش منفی به توئیت ترامپ نوشت: لعنت به آرایی که تو را بالا نگه دارد، برو بخواب ، خیلی دیر شده است، تو باختی.

کار بردیگری در شبکه اجتماعی توئیتر با نشانی « @Strandjunker» در پاسخ به توئیت اخیر ترامپ نوشت: من دستگاه «لب تاپ» بایدن را نمی خواهم من برگه اظهارنامه مالیاتی ترامپ  و سوابق پزشکی او را می خواهم، اسناد مصونیت امنیتی ایوانکا و  «جرد کوشنر» (داماد) ترامپ در کاخ سفید را میخواهم.

 

نظر شما