شناسهٔ خبر: 43642440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توهین به پیامبر اکرم(ص) نشانه درماندگی و ضعف دشمنان/ وظیفه مسلمانان حفظ وحدت است

امام جمعه خلخال گفت: توهین به پیامبر بزرگوار اسلام نشانه درماندگی و ضعف رئیس جمهور کشور فرانسه دشمنان اسلام است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) اظهار کرد: توهین به پیامبر بزرگوار اسلام نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام و رئیس جمهور فرانسه است.

وی با اشاره به ولادت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام جعفرصادق(ص) تنها امامی بود که فرصت بیشتری برای نشر احکام دین اسلام و رسالت نبی مکرم اسلام(ص) را داشتند و در این زمینه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی به جوانان فرانسه بیان کرد: جوانان فرانسه نظاره کنند که آزادی آیا توهین به انسان‌های مقدس و مقدسات اسلامی است؟

امام جمعه خلخال، هفته وحدت را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه مسلمانان اتحاد و همدلی برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان اسلام است.

اسدی با اشاره به شیوع گسترده کرونا ضمن دعوت از مردم شهرستان خلخال و اصناف و بازاریان به رعایت مسائل بهداشتی تاکید کرد: شرع، اخلاق، دین و وظیفه انسانی حکم می‌کند که در برابر همنوع و حفظ سلامتی مردم جامعه قانون‌گرا باشیم و مصوبات ستاد کرونا را در جهت پیشگیری و قطع زنجیره سرایت این بیماری جدی بگیریم.

امام جمعه خلخال ضمن قدردانی از زحمات شرکت برق استان و اداره برق خلخال و تحقق روشنایی معابر شهر خلخال گفت: قبل از این اقدام روشنایی معابر خلخال قابل قبول نبود اما با اقدامات خوب اداره برق و همکاران استانی این شرکت قدم خوبی در این زمینه برداشته شده که مطالبه مردمی بود و اقدامات برق استان در زمینه روشنایی معابر خلخال پاسخ شایسته به مطالبه مردمی است.

گفتنی است؛ مردم ولایتمدار و انقلابی خلخال با سردادن شعارهای مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ برانگلیس اقدامات خصمانه غرب در خصوص توهین به مقدسات اسلامی و اقدام ناشایست رئیس جمهور فرانسه را محکوم نمودند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما