شناسهٔ خبر: 43642421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

استاندار اردبیل:

۶۰ میلیارد تومان برای پایاب سد سبلان اختصاص یافت

استاندار اردبیل گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای پایاب سد سبلان اختصاص یافته و کار اجرایی این پایاب آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه جلسه با یکی از مدیران عامل بانکهای کشور ‌اظهار داشت: با اختصاص 60 میلیارد تومان برای پایاب سد سبلان کار اجرایی این پایاب آغاز شده که با اجرایی شدن این پروژه کشاورزان و باغداران پائین دست این سد از آب مطمئن استفاده کرده و به شکل نوین مزارع خود را آبیاری خواهند کرد.

وی بیان کرد: بعد از 15 سال انتظار کشاورزان محدوده پایاب این سد به پایان می رسد و  کشاورزان می‌توانند با استفاده از آبیاری مدرن و تحت فشار راندمان تولید خود را بالا ببرند.

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش تسهیلات وام های روستایی بیان کرد: موافقت اولیه برای افزایش تسهیلات روستایی اعلام شده که در آینده نزدیک از کانال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به طرح های روستایی اعطا می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: کارخانه شیرالات قهرمان در منطقه گرمی مغان یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است که با رایزنی‌های صورت گرفته 20 میلیارد تومان دیگر به بودجه این شیرآلات افزوده شد تا شاهد اشتغال زایی بیشتر در این مجموعه باشیم.

نظر شما