شناسهٔ خبر: 43642404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه نایین: نظارت‌ها کم است، بازار را کنترل کنید

اصفهان-ایرنا- امام جمعه نایین با بیان‌اینکه امروز وضعیت سخت معیشتی، همچون کرونا مردم را می‌آزارد از دستگاه‌های نظارتی خواست تا بر دقت و شدت نظارت‌ها و بازرسی‌های خود برای کنترل قیمت کالاها در بازار بیفزایند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدعلی سجادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خطاب به مسوولان و کارکنان ارگان‌های نظارتی متذکر شد: نظارت‌ها کم استف بازار را کنترل کنید؛ سختی معیشت حتی به توانگران جامعه از لحاظ روانی آسیب می‌زند چه رسد به مردمی که با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.
خطیب جمعه نایین تاکید کرد: مدیران باید از ۲ ویژگی مدیر بودن و امین بودن برخوردار باشند اما گاه پیش می‌آید که مدیریت بر اساس وابستگی به یک باند و گروه واگذار می‌شود .

سجادی همچنین با محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام(ص) در برخی از کشورهای غربی  اظهار داشت: آزاد دانستن اهانت به پیامبران الهی و ممنوع بودن تحقیق و گفتن از هولوکاست بیانگر استفاده ابزاری از آزادی بیان در اینگونه کشورهاست.

وی ادامه داد:  کشورهای مسلمان که ادعای عرب بودن دارند باید به‌جای عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی از فلسطین و غزه حمایت کنند.

امام جمعه شهرستان نایین در عین حال با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: مسلمانان باید بیش از پیش به وحدت توجه کنند و سران کشورهای اسلامی که ادعای اسلام دارند نباید سرسپرده آمریکا و استکبار باشند.

وی افزود: در عرصه داخلی نیز هم‌اینک بیش از هر زمان برای حل مشکلات نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم تا باید برای امتحان بزرگ انتخابات پیش‌رو آماده شویم.

امام جمعه نایین در ادامه با اشاره به آمار فوت بیماران کرونایی گفت: مسوولان نباید نسبت به رعایت نشدن فاصله اجتماعی سهل‌انگاری ‌کنند و این مساله باید حل شود.

سجادی از مشارکت و همکاری خیرین، مردم، بسیجیان، ادارات و نهادهای مختلف در مرحله دوم از گام سوم رزمایش سراسری کمک‌های مومنانه در شهرستان نایین تشکر کرد.

وی گفت: حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی شما را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیرتان قلب نازنین امام زمان را شاد کردید.

نظر شما