شناسهٔ خبر: 43642146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«لبخند بهار» هم قدم با کرونا؛ از توزیع دمنوش چینی تا خرید اکسیژن

فاطمه رهبر يزدي

مسئول موسسه خیریه لبخند بهار یزد، کمک‌های خیری این موسسه به کادر درمان کرونا در این شهر اعم از توزیع دمنوش‌های مقوی تا میان وعده و خرید اکسیژن را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

«مریم خلوت» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از فعالیت‌های خیری این موسسه به منظور کمک به کادر درمانی استان خبر داد و اظهار کرد: حدود 90 بسته معیشتی برای خدمه بیمارستان شهدای کارگر و 55 کارت هدیه برای پرسنل درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان گودرز تهیه شد اما با توجه به جمعیت بیشتر بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صدوقی یزد، تمرکز خدمات این موسسه نیز به این بیمارستان سوق دارد.

وی هدف از کمک‌رسانی به کادر درمان بیمارستان‌ها را انگیزه‌بخشی به آنها خواند و افزود: تهیه میان وعده شامل میوه و آبمیوه، کیک و کلوچه برای 450 نفر از پرسنل و کادر درمان طی دو هفته گذشته، تهیه 15 مخزن اکسیژن 10 لیتری و تهیه یک دستگاه پمپ اکسیژن با اعتبار 25 میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده برای بیمارستان شهد صدوقی یزد بوده است.

خلوت از تهیه 500 کیلوگرم هویچ و سیب نیز برای بیمارستان شهید صدوقی خبر داد و گفت: دم‌نوش چینی خاصی که برای درمان کرونا در کشور چین مورد استفاده قرار گرفته و با برخورداری از تعداد زیادی گیاه تهیه و بسیار مقوی بود نیز برای کادر درمان و بیماران تهیه و توزیع شد.

وی همچنین از توزیع چای ماسالا بین کادر درمان برای شب‌های آتی در این بیمارستان خبر داد و افزود: در موج اول کرونا نیز خدماتی مانند توزیع چای و قهوی یزدی، کاپوچینو، کیک و انواع میان وعده‌ها برای شیفت شب بیمارستان ارائه کردیم و علاوه بر خوراکی، اهدای گل نیز از جمله برنامه‌های موسسه در این رابطه بود.

مسئول این موسسه خیریه که دارای مجوز رسمی از بهزیستی است، عمده خدمات این مرکز را پوشش دانش‌آموزان کم بضاعت اعلام کرد و گفت: در همین راستا نیز دو هزار دانش آموز کم بضاعت تحت پوشش خدمات موسسه هستند و در مسائلی مانند سیل و زلزله و کرونا نیز حضور داریم و پا به پای کادر درمان هستیم.

انتهای پیام  

نظر شما