شناسهٔ خبر: 43642144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ثبت نام ۱۲۰۰ متقاضی مسکن ملی در شهرستان «دلفان» تأیید شد

گروه استان‌ها- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلفان گفت: تاکنون ثبت نام حدود هزار و ۲۰۰ نفر تایید شده است و ۲۲۰ نفر نیز وجه خود را واریز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلفان در رابطه با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان دلفان اظهارداشت: در بحث مسکن یکی از اقدامات دولت که اکنون در دست اجراست «طرح اقدام ملی مسکن» است که در شهرستان دلفان نیز این کار در حال انجام است و ثبت نام آن شروع شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان دلفان بخشی از ثبت نام‌ها توسط بنیاد مسکن و بخشی توسط آموزش و پرورش انجام می‌گیرد افزود: در شهرهای زیر 100 هزار نفر  از جمله نورآباد ‌متولی راه و شهرسازی نیست و ما فقط بحث اصلاح فرم (ج) و تأمین زمین را به عهده داریم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلفان عنوان کرد: برای تأمین زمین نیز پیگیری‌هایی در حال انجام است تا از زمین‌های دولتی در نظر گرفته شود و نیازی نباشد که مردم پول پرداخت کنند هم اکنون نیز در چند منطقه نورآباد از جمله الفت آباد و علی آباد زمین‌هایی در نظر گرفته شده است که کار پیگیری حقوقی آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این مسکن‌ها به صورت آپارتمانی در زمین‌های دولتی احداث می‌شوند بیان کرد: تاکنون ثبت نام حدود هزار و 200 نفر تأیید شده است که مقدار زمینی که نیاز است باید تامین شود سپس به آنها بگویند که پول خود را واریز کنند البته تاکنون نیز 220 نفر وجه خود را واریز کرده‌اند.

انتهای پیام/642/ی

نظر شما