شناسهٔ خبر: 43642112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خیابان های تهران رنگ و بوی وحدت گرفت

تهران_ ایرنا_ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: با توجه به تقارن ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و ۱۳ آبان اکران گسترده‌ای در سطح شهر آغاز شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی در این باره گفت: از ۱۲ تا ۱۸ ماه ربیع الاول به نام هفته وحدت نامگذاری و اکران طرح‌هایی به مناسبت این هفته از دو روز پیش در سطح شهر تهران آغاز شده‌است.

وی ادامه داد: امسال ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) و روز استکبارستیزی ۱۳ آبان تقارن دارند که برای همین منظور اکران های گسترده داریم و تمامی سازه‌های سازمان به اکران این دو مناسبت اختصاص یافته‌است.

ضرغامی تصریح کرد: طرح های ولادت حضرت رسول (ص) و امام صادق(ع) با شعار «رسول صادق» و روز ۱۳ آبان با شعار «افول استکبار» اکران می شود که در این اکران‌ها از منویات رهبری (مد ظله) و امام (ره)درباره کاهش قدرت، زوال و نابودی آمریکا در ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، بهره گرفته شده‌است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، همه قدرت نمایی‌ها و استکبار آمریکایی نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای جهان اسلام به شکست منجر شده‌است. 

وی اضافه کرد: برای ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) از سخنان این بزرگان با محوریت ارزش های اخلاقی، گذشت، مدارا، امید، در این اکران‌ها بهره برده شده‌است.

نظر شما