شناسهٔ خبر: 43641980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های صنایع و سرمایه‌گذاران یزد افتتاح شد

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری استان یزد با حضور مسئولان افتتاح و راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «محمدرضا علمدار یزدی» گفت: در این مرکز فوریت، نمایندگان تمام دستگاه‏‎های مرتبط با هدف حل مشکلات تولید و طرح‏‎های سرمایه‎گذاری به صورت شبانه روزی و در بستر سامانه الکترونیکی در دو شیفت از ۸ تا ۲۰ و از ۲۰ تا ۸ فعال و مشکلات و تقاضای مدیران واحدهای صنعتی را بررسی می‌کنند.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: یک سامانه نیز پیش راه‌اندازی شده و برای کارگروه تسهیل درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت و در کارگروه مورد بررسی قرار می ‏گیرد. این سامانه همان سامانه بهین یاب با ساز و کار جدید است که زمینه ارائه خدمات بیشتری برای متقاضیان را فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: هر کدام از دستگاه‏‎های حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن نیز وظیفه دارند در دستگاه خود یک کمیته مستقل مرتبط با حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته و موضوع‎ها را پیگیری کنند.

علمدار یزدی عنوان کرد: این مرکز با توجه به سال جهش تولید و الزام توجه به اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاقی به قانون رفع موانع تولید، رقابت پذیری و ارتقای نظام مالی کشور با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل این سازمان فعال شد.

برچسب‌ها:

نظر شما