شناسهٔ خبر: 43641962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: جلوه باشکوه «وحدت و یکپارچگی» میان شیعه و سنی در کردستان مشهود است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در استان کردستان جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و مذاهب اسلامی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان سردار سیدصادق حسینی ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: ماه ربیع ماه سرور و شادی مسلمانان و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم است.

وی گفت: ماه ربیع‌الاول به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: نام‌گذاری روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع‌الاول تحت عنوان «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه‌های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.

وی بیان کرد: خدای بلندمرتبه را شاکریم که در استان کردستان جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و مذاهب اسلامی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است.

سردار حسینی افزود: مردم کردستان از شیعه و سنی، همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، رسول صلح و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به مردم استان کردستان تبریک و تهنیت گفته و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می‌کنم.

«وحدت و پرهیز از اختلافات» رمز پیروزی مسلمانان بر دشمنان نظام است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمة للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مردم شریف استان کردستان تبریک گفت.

وی گفت: بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین‌انداز شده، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم، راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: ماه ربیع‌الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

جعفرنژاد با بیان اینکه هفته وحدت را فرصتی برای گرامیداشت اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی دانست و یادآور شد: در جهان امروز که بدخواهان جهان اسلام با تفرقه‌افکنی در میان مسلمین، برای رسیدن به منافع پست و غیرانسانی خود تلاش می‌کنند، تنها مسیر نیل به پیروزی در مقابل دشمنان جهان اسلام، باور به‌ضرورت وحدت و اهمیت وحدت کلمه مسلمین و پرهیز از هرگونه اختلاف و مجادله بین مذاهب و اقوام است.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما