شناسهٔ خبر: 43641911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زاکانی:

مجلس در آغاز راه گره گشایی از مشکلات کشور است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: گره گشایی از مشکلات کشور وظیفه مجلس است و ما در آغاز این راه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا زاکانی،نماینده مردم قم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی عصر دیروز در جمع مردم روستای کرمجگان بخش کهک قم با اشاره به این که یکی از مهم ترین وظایف مجلس شناسایی مشکلات کشور و ارائه راه حل برای آن است، گفت: مجلس یازدهم در ابتدای راه و در ۲ ماه گذشته در حال انسجام بخشی به خود است  و به نوعی  وارد عرصه گره گشایی از مشکلات کشور شده است.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و منابع عظیمی که در کشور وجود دارد، تصریح کرد: انتفاع عموم مردم از منابع و ثروت کشور یکی از مهم ترین اقداماتی است که مجلس یازدهم آن را تا به مرحله اقدام پیگیری خواهد کرد.

زاکانی ادامه داد: در اولین گام برای کمتر کردن فشار اقتصادی مصوب شد به ۶۰ میلیون نفر بن کالا تخصیص داده شود.

نماینده مردم قم در مجلس تأمین معاش و بهبود زندگی مردم را اولویت اول مجلس یازدهم بیان کرد و افزود: در هفته آینده «طرح جمعیت و تعالی خانواده» در صحن علنی بررسی و بعد از آن «طرح جهش تولید و تأمین مسکن» ارائه خواهد شد.

او افزود: گره گشایی از مشکلات کشور وظیفه مجلس است و ما در آغاز این راه هستیم، امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح‌ها مشکلات کشور را رفع کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق ایثارگری و رشادت شهدای منطقه کرمجگان و کهک، گفت: ۲۵ سال قبل در دوران دانشجویی پزشکی توفیق خدمت به مردم شهیدپرور روستا‌های کرمجگان و بیدهند را داشتم.

منبع:مهر

انتهای پیام/ش

نظر شما