شناسهٔ خبر: 43641581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان:

سارقین سرقت از ساختمان های نیمه ساز به دام افتادند

جوان آنلاين

سرهنگ

صاحب‌خبر -

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان كاشان،در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در شهر "كاشان" بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي و آگاهی اين فرماندهی قرار گرفت.

اين مقام انتظامي گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان پس از انجام یک سري اقدامات تخصصي موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی بیان داشت: سارق دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به 31 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله اكيپي مجرب از ماموران در اين خصوص تشكيل و همدستان متهم را در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه شناسايي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "كاشان" در پایان با اشاره به اینکه این پرونده برای کشف دیگر سرقت های احتمالی در دست بررسی است، گفت: جديت و مشاركت شهروندان در تامين امنيت، نقش به سزايي دارد که امید است شهروندان عزیز به محض مشاهده و آگاهي از حضور افراد مشكوك در اماكن خصوصي و نيمه كاره، بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

 

نظر شما