شناسهٔ خبر: 43641548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ووشو | لینک خبر

فدراسيون ووشو توهين به ساحت مقدس پيامر عظيم و شان اسلام را شديدا محکوم کرد

فدراسيون ووشوي جمهوري اسلامي ايران در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر اکرم (ص) بيانيه‌اي صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو در متن اين بيانيه آمده است:

اهانت به ساحت مقدس پيامبر مکرم اسلام(ص) نشانه عجز مستکبران در برابر دين اسلام و قرآن است و امروز دفاع از ساحت مقدس پيامبر(ص) به معناي دفاع از تمامي مقدسات پيامبران الهي است.

اين اهانت برنامه‌ريزي شده در راستاي پروژه اسلام‌هراسي و ارائه چهره غيرواقعي از اسلام رحماني است. اسلام، دين آزادي و معنويت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظيفه همه آزاديخواهان جهان و همه اديان ابراهيمي است که در کنار مسلمانان با سياست پليد اسلام‌ستيزي با اين شيوه‌هاي نفرت‌بار مقابله کنند.

اين نخستين‌بار نيست که غرب در اقدامي گستاخانه، دست به هتاکي نسبت به مقدسات مسلمانان مي‌زند و احتمالاً آخرين مورد نيز نخواهد بود. با اين‌حال، روح همبستگي مسلمانان، صرف‌نظر از مذهب آن‌ها، همواره چون سدي محکم در برابر اين اقدامات خبيثانه ايستاده است و از ساحت اين دين الهي و پيامبر عظيم‌الشأن آن دفاع مي‌کند.

فدراسيون ووشوي جمهوري اسلامي ايران ضمن اهداي سلام و تحيت به ساحت قدسي رسول اعظم صلوات الله و سلامه عليه و آله الطاهرين، اين اقدام توهين آميز را شديدا محکوم کرده و در آستانه هفته وحدت برتقريب مذاهب اسلامي و ضرورت اتحاد بين آحاد جامعه بزرگ اسلامي و مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار تاکيد مي‌کند.

روابط عمومي فدارسيون ووشوي جمهوري اسلامي ايران

انتهاي پيام/

نظر شما