شناسهٔ خبر: 43641489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پویش« من رسول الله (ص) را دوست دارم» در مدارس البرز آغاز شد

کرج- ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: پویش « من رسول الله (ص) " را دوست دارم » در فضای مجازی مدارس این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فرشته فهمیده روز جمعه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این پویش با رویکرد فرهنگی – مذهبی درپی اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی  (ص) ویژه جامعه هدف آموزش و پرورش در فضای مجازی درحال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این عمل موجب جریحه دار شدن قلوب امت مسلمان در سراسر جهان گردیده است، خاطرنشان کرد: حمایت سران استکباربه خصوص رییس جمهوری فرانسه دراقدامی نابخردانه و به بهانه آزادی بیان، بار دیگر به ساحت پیامبرعزیز اسلام توهین و جسارت شد.

فهمیده بیان داشت: این حرکت وقیحانه، موج اعتراضات گسترده در خصوص این اقدام بی شرمانه در سراسر جهان به راه افتاد.

وی تصریح کرد: فرهنگیان ودانش آموزان البرز نیزدرحرکتی خودجوش پویش « من رسول الله (ص) را دوست دارم» را درفضای مجازی از جمله شبکه شاد و کانال های مدارس این استان به راه انداختند.

فهمیده اضافه کرد: پیام های حمایتی به زبان قلم، هنر، شعر و نثری که درباره آن حضرت گفته شده را با دست خط خود نوشته و با تصاویر زیبا انتشار می دهند.

وی یادآورشد: استفاده از آیه های قرآنی،احادیث و روایات درخصوص نبی مکرم اسلام (ص) با ذکر منبع از دیگرپیام هایی است که در این پویش مورد توجه قرار گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزشو پرورش البرز ادامه داد: دراین پویش به اخلاق شاخص پیامبر اسلام همانند متفکربودن، ساکت بودن، خلق نرم، تحقیرنکردن، دوری از خشم، پایمال نکردن حق دیگران، تبسم، انس با مردم، بردباری، صدق و امانت، سرزنش نکردن افراد، استغفارکردن و شکیبایی نیز اشاره می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما