شناسهٔ خبر: 43641429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تامین اجتماعی فارس:

یارانه بیمه نانوایان قطع نشده/ سهم فارس ۴ میلیارد تومان

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با تکذیب شایعه‌ی حذف حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوا، یارانه اختصاص یافته به اعضای این صنف را قابل توجه و تاثیرگذار و پوشش بیمه‌ای این صنف در فارس را کامل دانست.

صاحب‌خبر -

ابراهیم کشاورز با اشاره به تعامل تامین اجتماعی با کارگاه های درحال فعالیت تعامل خوبی برای حمایت از تولید و اشتغال دارد، گفت: ۲۴۲۵ واحد خبازی در استان فارس فعال است و جمعا ۷۲۷۵ نفر با میانگین ۳ نفر نیروی شاغل در هر کارگاه، مشغول به کار و تحت پوشش این بیمه هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی فارس، کشاورز با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای خبازی، افزود: خبازی های فعال دراستان فارس از یارانه های تعیین شده در قانون بصورت ویژه برخوردارهستند وحمایت از این واحدهای کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: جمع کل حق بیمه ماهیانه واحدهای خبازی ۷میلیارد تومان است که از این مبلغ۴ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بعنوان یارانه از سوی دولت تامین می شود و این رقم قابل توجه می تواند کمک درخور توجهی از سوی سازمان به واحدهای خبازی تلقی شود.

کشاورز گفت: این سازمان با سیاست های اعمال شده نهایت همراهی و تعامل را با واحدهای کارگاهی برای حمایت از تولید واشتغال را داشته است .

مدیر کل تامین اجتماعی فارس افزود: مطالبات این سازمان از واحدهای کارگاهی در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۲۰۰میلیاردتومان است که در صورت وصول می توان بسیاری گره های موجود در راستای ارایه خدمات در بخش های حمایتی ودرمانی را گشود.

انتهای پیام

نظر شما