شناسهٔ خبر: 43641404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین سپاه امام سجاد(ع) خبر داد:

فعال سازی قرارگاه امام رضا (ع) در شهرستان قزوین

قزوین - جانشین فرمانده سپاه شهرستان قزوین از فعال شدن قرارگاه امام رضا (ع) در سطح شهرستان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدعلی بابایی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی افزایش همه گیری ویروس کرونا و فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین ستادی ملی مقابله با کرونا مبنی بر به میدان آمدن نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح قرارگاه امام رضا (ع) این شهرستان فعال شد.

وی افزود: در این مرحله نیز بسیجیان این ناحیه همانند ماه‌های اول شیوع بیماری وارد عرصه خدمت رسانی خواهند شد و در کنار مردم آسیب دیده از کرونا و کادر درمان خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان قزوین عنوان کرد: این خدمات شامل ضد عفونی کردن معابر و دستگاه‌ها، همیاری و کمک به کادر درمان و آموزش عموم مردم برای پیش گیری ابتلاء به این بیماری با استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: کلیه اقدامات این قرارگاه با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قزوین و با محوریت ابلاغیات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود تا انشا الله هر چه زود تر به نتیجه مطلوب برسیم.

بابایی در پایان گفت: از تمام همشهریان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دعا گویی کادر درمان و خدمت گزاران خود در قرارگاه امام رضا (ع) باشند.

نظر شما