شناسهٔ خبر: 43641249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه رشت؛

علت هتاکی به پیامبر اکرم(ص) انحراف افکار از مدیریت ضعیف فرانسه در مهار کرونا است

آیت الله فلاحتی گفت: کاهش محبوبیت مکرون، انحراف افکار عمومی فرانسه از مدیریت ضعیف در مقابله با کرونا و ضعف اقتصادی، اجتماعی و ناکارآمدی در سرکوب اعتراضات سخت اخیر و تحریکات صهیونیسم جهانی از علل توهین مکرون به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 9 آبان) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) با گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام)، گفت: حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)از روز نخست حیاتش با دشمنی یهودیان عنود مواجه بود و امروز با دشمنی یهودیان صهیونیسم صفت مواجه است.


نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: بر اساس آیات قرآن اذیت کنندگان پیامبر مورد لعن خدا در دنیا و آخرت بوده و عذابی سخت در انتظارشان است.


امام جمعه رشت اعلام کرد: گردانندگان نشریه شارلی ابدو ملعون تاریخ هستند، مکرون خام هم ملعون است و باید منتظر عذاب الهی باشند.


وی تاکید کرد: مرگ بر هتاکان گفتن مردم، ریشه در قرآن دارد.


فلاحتی در ادامه اذعان کرد: کاهش محبوبیت مکرون، انحراف افکار عمومی فرانسه از مدیریت ضعیف در مقابله با کرونا و ضعف اقتصادی و اجتماعی و ناکارآمدی در سرکوب اعتراضات سخت اخیر  و تحریکات صهیونیسم جهانی از علل توهین مکرون به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است.


نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: این روز به سه مناسبت، تبعید امام راحل، شهادت دانش آموزان استکبار ستیز و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ ایران اهمیت دارد.


وی همچنین نسبت به وضعیت معیشت مردم هشدار داد و گفت: فروشندگان و بازیاران به فکر خدا و قیامت باشند و اگر می شنوند کالایی قرار است گران بشد و کالایی را پنهان کنند که گران تر بفروشند هر چه قدر سود کرد بیشترش را باید خرج کنند.


فلاحتی خاطرنشان کرد: گران فروشی و سخت کردن معیشت مردم، مصداق آزار مومن است.


وی یادآور شد: بد شدن اخلاق مردم، از بین رفتن امانت داری و تحت فشار قرار دادن مردم از نتابج بد گرانی است.


امام جمعه رشت با بیان اینکه سازمان های نظارتی هر جا ورود کردند مسئله گرانی حل شد، گفت: نظارت کم است و باید شبانه روزی باشد. سختی معیشت حتی کسی که وضعش هم خوب است را اذیت می کند.


وی اضافه کرد: وضع سخت معیشت مانند کرونا مردم را آزار می دهد.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: جامعه اسلامی باید عزیز باشد و باید در مقابل خون آشامان، افراد فاسد و مرفهین بی دردی که آتش بیار مهلکه هستند و منتظر فرصتند تا سو استفاده کنند، ایستاد.


 

پایان پیام/162

نظر شما