شناسهٔ خبر: 43640660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رشیدی: عبدیان را نمی‌شناسم اما سریال قشنگی برای نادری درست کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از صحبت‌های مهدی عبدیان گفت:سریال قشنگی درست شده و توصیه می‌کنم همین را تبدیل به فیلم سینمایی کند و به مردم نشان بدهد.

صاحب‌خبر -

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت این فصل آبی‌پوشان و اینکه آیا با جدایی علی کریمی استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، ‌اظهار داشت: استقلال چند بازیکن جدید جذب کرده که چندان شناخته شده نیستند. این نفرات باید در ترکیب بازی کنند تا عیارشان مشخص شود. البته جذب آنها از لحاظ سنی می‌تواند برای تیم مفید باشد و شاید برای سال‌های آینده، آینده‌نگری خوبی صورت گرفته باشد.

وی افزود: الان با قطعیت نمی‌شود از قهرمانی استقلال صحبت کرد چون شناختی از روی ترکیب و بازیکنان حال حاضر استقلال وجود ندارد. در استقلال و پرسپولیس بازیکنان اعتماد به نفس پیدا می‌کنند و حضور آنها در جامعه پررنگ‌تر می‌شود اما در هر صورت زمان می‌برد تا این نفرات جای خود را پیدا کنند. به همین دلیل است که می‌گویم الان نمی شود به قطعیت گفت که استقلال قهرمان می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اضافه شدن رشید مظاهری به این تیم، گفت:‌ مظاهری قبلا شاگرد خودم بوده و اگر اشتباه نکنم او را از تیم امید ذوب‌آهن به تیم بزرگسالان دعوت کردیم و در تیم ملی امید در سال 90 نیز زیر نظر ما کار کرده است. او آینده خوبی دارد و در تیم‌های دیگر پخته شده و می‌تواند یک گُلر ششدانگ برای استقلال باشد.

رشیدی تأکید کرد: اگر مظاهری و حسینی در کنار هم رقابت و رفاقت کنند، می‌تواند به سود استقلال و هر دو طرف باشد، اما اگر این دو با یکدیگر رقیب باشند اما رفاقتی بین آنها وجود نداشته باشد نه تنها استقلال ضربه می‌خورد بلکه این موضوع به ضرر هر دو دروازه‌بان خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارنظر مهدی عبدیان عضو هیأت مدیره این باشگاه  مبنی بر اینکه «محمد نادری بابت یکسال حضور در استقلال نه تنها پولی دریافت نمی‌کند، بلکه مبلغ قابل توجهی از جیب خودش برای رضایت‌نامه پرداخت خواهد کرد»، تصریح کرد: سریال قشنگی درست شده و من توصیه می‌کنم او همین سریال را تبدیل به فیلم سینمایی کنند و به مردم آن را نشان بدهد! نمی‌دانم چرا واقعیت‌گویی در بین مدیران ما از بین رفته و هر چه راست نگویند مردم هم از آن استقبال می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: نمی‌دانم منظور عضو هیأت مدیره باشگاه که او را اصلا نمی‌شناسم چیست؟ در این اوضاع اقتصادی که مردم در گرفتاری بسیار زیاد زندگی می‌کنند و حتی بعضی‌ها به نان شب‌شان محتاج هستند، حرف‌هایی زده می‌شود که ممکن است به شعور افراد توهین شود. اینکه محمد نادری از پرسپولیس به استقلال آمده و آن همه حاشیه را به جان خریده ضمن آنکه قرار است پولی نگیرد و رقمی حدود 5، 6 میلیارد تومان هم از جیبش به باشگاه بلژیکی بدهد، فقط می‌تواند یک سریال قشنگ و یک فیلم سینمایی باشد. این حرف‌ها حتی زمان ما هم نبود چه برسد به الان که مهمترین مسأله برای بازیکنان مباحث اقتصادی است.

رشیدی یادآور شد: امثال عبدیان اگر در سال 5، 6 میلیارد هم هزینه می‌کردند، این هم در رسانه‌ها و در چشم نمی‌آمدند ولی با حضور در هیأت مدیره استقلال نه تنها این راه را راحت رفتند بلکه خیلی ساده به هواداران حرف‌هایی می‌زنند که اگر کمی واقع‌بین باشیم آنها هم این حرف‌ها را باور ندارند. این حرف‌ها احساسی است و چیزی عاید مردم نمی‌کند و گذشت زمان ثابت خواهد کرد که چه اتفاقی می‌افتد.

وی یادآور شد:سال‌هاست که فوتبالی‌ها بیرون از گود نشسته‌اند و غیر فوتبالی‌ها وارد فوتبال شده‌اند من 53، 54 سال در این فوتبال کار کرده و در تیم ملی استقلال مربی‌گری کرده و سالها هم در دو تیم بازی هم کرده‌ام اما شرایط را هرگز اینگونه بد ندیده‌ام. نه از پیشکسوتان بازی گرفته می‌شود، نه به نظر مردم احترام گذاشته می‌شود. رئیس هیأت مدیره استقلال را وزیر معرفی کرده آن هم در حالی که این همه فرد تحصیل‌کرده بیرون از گود داریم، نه فقط در استقلال در پرسپولیس هم شرایط همین است و وزیر ورزش خودش همه را انتخاب می‌کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی و ... به خاطر اتفاقات این فوتبال دق کردند.متأسفانه وزارت هم افرادی را انتخاب می‌کند که حرف گوش بدهند و شما مطمئن باشید این رویه در سال‌های گذشته بوده و تغییری در مدیریت استقلال ایجاد نکرده و امسال هم شرایط همینگونه خواهد بود فقط باید کمی صبر کرد و چند ماه دیگر قضاوت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما