شناسهٔ خبر: 43640408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) دوقلوهایی به نام اوباما و پوتین در افغانستان 

پیمان می‌گوید: پس از تولد فرزندانش نام آن‌ها را در کارت تولد نیز بارک حسین اوباما و ولادیمیر پوتین درج کردند. قابله‌ها خندیدند و گفتند که چرا با نام‌های خارجی به پسرانت کارت می‌گیری؟ من گفتم که خُب علاقه داریم. فرقی نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

پدر و مادری در شهر نیلی واقع در مرکز ولایت دایکندی افغانستان در اتفاقی نادر، پسران دوقلوی‌شان را ولادیمیر پوتین و بارک حسین اوباما نام کردند و با همین نام‌ها برایشان تذکره (شناسنامه) گرفته‌اند.

به گزارش فرارو، غلام‌علی پیمان پدر این پسرانفته است، زمانی‌که متوجه شد فرزندانش دوقلو به دنیا آمده، به این فکر افتاد که نام‌های آن‌ها را چه بگذارد؟

پیمان اضافه کرد در مشورت با خانمش، تفاهم کردند که نوزادان خود را بارک حسین اوباما و ولادیمیر پوتین نام‌گذاری کنند.

وی ادامه داد، یکی از دلایلی که باعث شد او و خانمش پسران خود این نام ها را انتخاب کنند، علاقه‌مندی خاص آن‌ها به سیاست‌های بارک اوباما رییس ‌جمهور پیشین آمریکا و ولادیمیر پوتین رییس‌ جمهور روسیه بوده است.

پیمان اظهار کرد، پس از تولد فرزندانش در شفاخانه (بیمارستان)، نام آن‌ها را در کارت تولد نیز بارک حسین اوباما و ولادیمیر پوتین درج کردند. قابله‌ها خندیدند و گفتند که چرا با نام‌های خارجی به پسرانت کارت می‌گیری؟ من گفتم که خُب علاقه داریم. فرقی نمی‌کند.

به گفته او، هدف دیگر آن‌ها این است که در سهم خود تلاشی کرده باشند تا فاصله‌های موجود از میان ادیان در جهان برداشته شود و هم‌پذیری در بین پیروان ادیان و مذاهب مختلف به وجود بیاید.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

 

نظر شما