شناسهٔ خبر: 43640133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایتخت کتاب ایران، میزبان جشنواره کشوری تئاتر خیابانی

دبیر جشنواره تئاتر سراسری مقاومت، گفت: برگزاری این جشنواره با شیوه‌های نو، از یک سو نوید روشن بودن هنرهای نمایشی است و از سوی دیگر امید و شادابی را از این رهگذر در جامعه جاری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ نخستین نشست شورای همکاری و هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر خیابانی  برگزار شد.

 حمید نیلی در این نشست با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: از اسفند تا کنون، به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، هنرهای نمایشی از نخستین فعالیت‌هایی بود که تعطیل شد و هنوز هم تعطیل است. برگزاری این جشنواره با شیوه‌های نو، از یک سو نوید روشن بودن هنرهای نمایشی است و از سوی دیگر امید و شادابی را از این رهگذر در جامعه جاری خواهد کرد.

نیلی ادامه داد: جشنواره کشوری دفاع مقدس، در دو بخش تئاتر خیابانی و دانشجویی، امسال در دو سوی کشور برگزار خواهد شد تا بتوانیم با تمرکززدایی از جشنواره‌ها، دیگر استان‌ها را نیز از مزایای برگزاری این جشنواره‌ها بهره‌مند نماییم.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با اشاره به بالا بودن کیفیت نمایش‌های این دوره جشنواره افزود: تا کنون ۳۰۰ اثر به دبیرخانه تئاتر خیابانی جشنواره کشوری تئاتر دفاع مقدس فرستاده شده که ۲۰ نمایش برای داوری پذیرفته شده‌ است.

انتهای پیام/ ن

نظر شما