شناسهٔ خبر: 43639952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصادف محور سمیرم- حنا ۲ کشته بر جا گذاشت

اصفهان- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی سمیرم گفت: دو نفر بر اثر وقوع تصادف بامداد روز جمعه بین یک دستگاه سواری سمند با کامیونت ایسوزو در محور سمیرم - حنا جان باختند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سهراب قرقانی روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بامداد امروز با اعلام  یک مورد تصادف منجر به فوت در این محور به پلیس ۱۱۰  بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

به گفته وی در این حادثه رانندگی کامیونت ایسوزو با سواری سمند تصادف کرده بود که متاسفانه راننده و سرنشین سمند در دم جان باختند و راننده ایسوزو  مجروح شده است.

رییس پلیس سمیرم تصریح کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان واحد تصادفات رانندگی پلیس راه  در حال بررسی است.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه این محور یک جاده فرعی ۳۰ کیلومتری در شرق شهرستان محسوب می شود، ادامه داد: رانندگی با سرعت مجاز و و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد.

 وی افزود: این ماه از سال روزهای پایانی برداشت محصول سیب درختی شهرستان را شاهد هستیم و به همین دلیل تردد و آمد و شد کامیون، وانت و کامیونت در همه محورهای فرعی و اصلی پرتعداد است که می‌طلبد رانندگان نیز دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان، دارای چهار بخش شامل وردشت، پادنا، مرکزی و پادنای بزرگ، ۶ شهر شامل کُمه، سمیرم، بیده، ونک، حنا و فتح‌آباد و ۱۵۰ روستا و آبادی است.

برچسب‌ها:

نظر شما