شناسهٔ خبر: 43639802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاشان| فرانسه برای چندمین بار میدان‌دار هتاکی به پیامبر اکرم(ص) شده است

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه فرانسه برای چندمین بار میدان‌دار هتاکی به پیامبر اکرم(ص) شد، گفت: دنیای اسلام خونشان به وجود اسلام گرم است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامی اکرم(ص) اظهار داشت: یکی از پروتکل‌های به رسمیت شناخته شده آن است که همگان به مقدسات یکدیگر باید احترام بگذارند و افرادی نیز که جایگاه سیاسی و اجتماعی خاصی در جامعه دارند این موضوع بر آنها تاکید بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه دنیای غرب و اروپا هر از چند گاهی به توهین مقدسات اسلام روی می‌آورد، افزود: فرانسه در این برهه اخیر برای چندمین بار میدان‌دار این هتاکی و بی‌حرمتی است و حال آنکه پیامبر اکرم(ص) نه تنها محبوب بیش از 2 میلیارد امت مسلمان بلکه محب انسان‌های اخلاق مدار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دنیا خود را مدیون نبی مکرم اسلام می‌داند، ابراز داشت: پیامبر اکرم(ص) کتابی آورد که بخشی از سوره‌ها به نام انبیاء پیشین است و دینی که به همه ادیان و پیامبران گذشته همچون حضرت مریم(س)، حضرت یوسف(ع) و دیگر انبیاء احترام می‌گذارد و مکمل ادیان است شایسته نیست کسی که ادعای ریاست کشوری به ظاهر متمدن چون فرانسه را دارد این چنین از ادب به دور باشد.

وی با بیان اینکه این اقدامات از سوی دیگر آزمونی برای امت مسلمان است، گفت: با این اقدامات امت مسلمان آزمایش می‌شوند تا بدانند چه مقدار خونشان به گرمای اسلام گرم است و برای مقابله با این هتاکی‌ها چه اقدامی انجام می‌دهند و ما وظیفه داریم این اقدامات را محکوم کنیم و این افراد هتاک را افراد بی‌ادب و بی فرهنگ جامعه قلمداد کنیم.

انتهای پیام/801/ ع

نظر شما