شناسهٔ خبر: 43639767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه قزوین: سپاه پاسداران خادم ملت ایران و خار چشم مستبکران عالم است

گروه استان‌ها_ فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال‌های انقلاب همیشه خادم ملت ایران و خار چشم مستکبران عالم است.

صاحب‌خبر -

سردار محمد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: کارکرد و سبقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به مردم است، حال هر جریانی که در مناصب مختلف کشور قرار بگیرد اگر این ویژگی را به علاوه التزام عملی به دین مبین اسلام داشته باشد قطعا حضور پررنگ سپاه را به عنوان یک فرصت بزرگ در کنار خود احساس می‌کند.

وی افزود: سپاه در هیچ زمانی هیچگونه مانعی را برای مقامات داخلی با تفکرات حزبی گوناگون ایجاد نکرده اما این در حالی است در مقابل استکبار جهانی و مزدورانشان محکم ایستاده و آرامش دشمنان ملت مسلمان ایران را سلب کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به قضایای مربوط به شیوع کرونا، تصریح کرد: در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده به وضوح در جامعه دیده می‌شد؛ در این شرایط حساس سپاه به کمک نیروهای داوطلب بسیج وارد میدان شد و نتیجه آن احداث چندین کارگاه ماسک و شرکت تولید الکل و تزریق آرامش به خانه‌های مردم بود.

شاهرخی با بیان اینکه در مقوله کرونا، وحدت و انسجام خوبی بین سپاه و مسئولان استان شکل گرفته است خاطرنشان کرد: چندین مرحله کمک مؤمنانه از بدو دستور رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان تاکنون و دستگیری از فقرا و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نتیجه اتحاد سپاه، مردم و مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه هیچگاه سود مادی برای سپاه مطرح نیست، عنوان کرد: دغدغه سپاه پاسداران همواره با درنظر گرفتن فرامین مقام معظم رهبری دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی  و  رفاه و آسایش مردم  بوده است.

انتهای پیام/ی

نظر شما