شناسهٔ خبر: 43639618 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازگشت کشتی‌گیران ۳ وزن به اردوی تیم ملی

کشتی‌گیران اوزان ۶۵، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم که مسابقه انتخابی‌شان برگزار شده، از روز دوشنبه هفته آینده به خانه کشتی شهید هادی بازخواهند گشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزاری مسابقه انتخابی وزن 74 کیلوگرم در صبح روز گذشته (8 آبان)، تاکنون در سه وزن 65، 74 و 79 کیلوگرم مسابقه انتخابی برگزار شده است که به ترتیب امیرمحمد یزدانی، مصطفی حسین‌خانی و علی سوادکوهی به مقام اول رسیدند و به نظر می‌رسد ملی‌پوش کشتی آزاد در جهانی صربستان باشند.

مسابقه انتخابی هفت وزن دیگر هم قرار است روز پنجشنبه هفته آینده (15 آبان) به انجام برسد. دومین مرحله از اردوی تیم ملی آزاد برای شرکت در جهانی 2020 صربستان هم که روز چهارشنبه (هفتم آبان) تمام شد، از روز دوشنبه هفته آینده در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز می‌شود که تنها کشتی‌گیران سه وزن 65، 74 و 79 کیلوگرم که کشتی انتخابی‌شان برگزار شده است، در این اردو حضور دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

باقی نفرات روز چهارشنبه به اردو محلق می‌شوند تا بعد از انجام تست PRC بتوانند روز پنجشنبه در مسابقه انتخابی که در سالن آزادی برگزار می‌شود، شرکت و سپس در اردو حضور پیدا کنند. مسابقات جهانی 2020 طی روزهای 22 تا 30 آذر ماه در صربستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما