شناسهٔ خبر: 43639550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کانون های مساجد گیلان اهانت رییس جمهور فرانسه را محکوم کردند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اهانت دولت فرانسه به پیامبر(ص) را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان_گیلان، مائده فلاحتکارضیابری: در روزهای اخیر با اقدامات زشت و سخنان گستاخانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از انتشار تصاویر موهن از حضرت محمد(ص) موجی از نفرت و انزجار علیه امانوئل مکرون و کشور فرانسه در جهان اسلام ایجاد شده است به طوری که برخی از کشورها خواستار تحریم این کشور شده‌اند.

 

در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد غرب گیلان جسارت به ساحت مقدس رسول الله(ص) و اهانت به مقدسات اسلام و مسلمانان از سوی دولت فرانسه را محکوم کردند.

 

«امیر رمضانپور» با اشاره به اهانت دولت فرانسه به پیامبر(ص) اظهار کرد: جسارت به ساحت آسمانی حضرت محمد(ص)، توهین به والاترین مقدسات مسلمانان و اهانت به احساسات میلیون‌ها مسلمان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا افزود: بر هیچ انسان معتدلی؛ پیرو هر باوری که باشد، پوشیده نیست که این بدرفتاری‌ها را نمی‌توان تحت عنوان شعارهایی چون دفاع از «آزادی بیان» و مانند آن، توجیه کرد.

 

وی گفت: کانون شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) این دست بدرفتاری‌ها و بی تدبیری‌ها را شدیداً محکوم کرده و از مسئولین کشور فرانسه می‌خواهد که به خودآیند و از خود و دیگر فریبی و خردستیزی و بی‌تدبیری اجتناب کنند و شعار دفاع از ارزش‌های جمهوری فرانسه را محملی برای ابراز خصومت با پیامبر خدا، حضرت محمد (ص) و اسلامیان نسازند.

 

رمضانپور خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که طراحان اصلی این جریان‌های افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست‌های هتاک هستند که در این هنگامه می‌کوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام هراسی را ترویج کنند و از این آب گل آلوده طرفی برای خود ببندند که برای مردمان آن دیار ثمری جز ناکامی در پی نداشته است .

 

«حسین سوات‌پور» ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با حفظ وحدت و همبستگی این جنایت را محکوم کنند و اهانت کنندگان را مورد تحریم قراردهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ بست ماسال اظهار کرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.

 

وی با اشاره به اینکه عده‌ای انسان‌های بی خرد و کج اندیش بر این باورند که می‌توانند با اهانت به مقدسات مسیرحق و بیداری انسان‌ها را به نفع خود تغییر دهند افزود: اما غافل از آن هستند دیگراین نقشه‌های ترسیم شده در اندیشکده‌های صهیونیستی جواب نخواهد داد و حقیقت آشکار خواهد شد.

 

سوات‌پور گفت: کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت ضمن محکوم کردن این اهانت از کشورهای اسلامی خواستاریم تا هر چه سریعتر به این موضوع واکنش نشان دهند.

 

«سودابه وحدانی» تصریح کرد: اهانت وقیحانه رئیس‌جمهور فرانسه که نشأت گرفته از سیاست‌های رذیلانه و اسلام‌ستیز صهیونیسم است قطعاً هدفی جز لاپوشانی ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های شدید مکاتب غربی و نظام رو به افول و اضمحلال استکبار جهانی ندارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار افزود: به توطئه‌گران و طراحان این اقدامات شوم اعلام می‌داریم که با تولید نقاب‌های دروغین افراطی و خشونتی، اسلام حقیقی پنهان نمی‌ماند و مکرتان به خودتان باز خواهد گشت.

 

وی گفت: کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار ضمن ابراز خشم از اقدامات دامنه‌دار رسانه‌های مغرض در توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و مهربانی، جانب داری از این رویداد شوم را محکوم می‌کند.

 

گفتنی است؛ پیامبر اعظم(ص)، نمونه روشن و والای آزادی و معنویت انسان است و قرآن کریم، کتاب رحمت و حکمت و عدالت. وظیفه همه آزادیخواهان جهان است که با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.

پایان پیام/526

نظر شما