شناسهٔ خبر: 43639336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یارانه چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی دولت جهت پوشش بیمه‌ای کارگران نانوایی فارس

مدیر کل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اختصاص یارانه چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی دولت به کارفرمایان برای پوشش بیمه ای کارگران نانوایی فارس، گفت: یارانه پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوایی قابل توجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، ابراهیم کشاورز از تعامل ویژه این سازمان با کارگاه های درحال فعالیت به منظور حمایت از تولید و اشتغال خبرداد و اظهار داشت: دو هزارو ۴۲۵ واحد خبازی در استان فارس فعال هستند که در این واحدهای کارگری جمعا هفت هزار و ۲۷۵ نفر با میانگین سه نفر نیروی شاغل  به فعالیت مشغول بوده و تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

وی با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای خبازی افزود: خبازی های فعال در استان فارس از یارانه های تعیین شده در قانون به‌صورت ویژه برخوردار هستند و حمایت از این واحدهای کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گفته این مسوول جمع کل حق بیمه ماهیانه واحدهای خبازی هفت میلیارد تومان است که از این مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌عنوان یارانه از سوی دولت تامین می شود و این رقم قابل توجه می تواند کمک درخور توجهی از سوی سازمان به واحدهای خبازی تلقی شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس در خاتمه یادآور شد: این سازمان با سیاست های اعمال شده نهایت همراهی و تعامل را با واحدهای کارگاهی در جهت حمایت از تولید و اشتغال داشته است و دراین راستا مطالبات این سازمان از واحدهای کارگاهی در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۲۰۰ میلیاردتومان است که در صورت وصول می توان بسیاری گره های موجود در راستای ارایه خدمات در بخش های حمایتی ودرمانی را گشود.

انتهای پیام/ ن

نظر شما