شناسهٔ خبر: 43639155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شناسایی و دستگیری 2 مامورنما در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری 2 مامورنما در شهر رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "رحیم شعبانی" با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی‌های صورت گرفته دو متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شهر رشت دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان وسایلی از قبیل، 3 دستگاه بیسیم، 3 عدد افشانه دفاع شخصی، یک رشته دستبند، تعدادی بست پلاستیکی، ماسک و کلاه پوششی، تعدادی احکام ماموریتی یکی از ارگان‌های دولتی، تابلو ایست و شوکر کشف شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهمان 38 و 43 ساله در تحقیقات پلیس به 3 فقره اخاذی از شهروندان با همدستی 5 نفر دیگر اعتراف کردند خاطرنشان کرد: 5 متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان به معرفی کلیه متهمان این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و از شهروندان خواست، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتما از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما