شناسهٔ خبر: 43638970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث جمعه ۹ آبان ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه ای موبایل در بندر ماهشهر

حوادث امروز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه‌ای موبایل قاپ در بندر ماهشهر دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موبایل در شهرستان دستور ویژه به ماموران انتظامی این فرماندهی جهت شناسایی سارقان داده شد.

او بیان داشت: ماموران مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ بندر ماهشهر، با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند که یک نفر متواری و متهم دیگر در منزلش دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ پاپی افزود: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۷ فقره سرقت موبایل در سطح حوزه استحفاظی، اعتراف و در بازرسی‌های انجام شده از منزلش مقادیری اموال مسروقه، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و افراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در شهرستان شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم ساختمانی و راهداری در شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و اقدامات اطلاعاتی ۴ سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم ساختمانی، لوله‌های آب کشاورزی، راهداری و گاردیل جاده‌ای کشف شد، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس ۱۲ فقره سرقت در شهرستان شوش اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شوش گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

نظر شما