شناسهٔ خبر: 43638887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان:

گوشت کشتارگاه های اصفهان کاملا سالم است

اصفهان-مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هر گوشتی که از کشتارگاه های دامپزشکی استان اصفهان وارد بازار می شود از سلامت کامل برخوردار است.

صاحب‌خبر -

شهرام موحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی که از آلودگی گوشت گوسفندی خبر می‌دهد اشاره کرد و آن را با اهداف غرض ورزی و تشویش اذهان عمومی توسط انتشاردهندگان مرتبط دانست و اظهار داشت: حتی اگر انتشار این گونه کلیپ‌ها در فضای مجازی از سر نادانی باشد هم گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان با ارتقای سواد رسانه‌ای، اطلاعات در حوزه دامپزشکی را از مراجع ذی صلاح و موثق دریافت کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تاکید بر اینکه سلامت جامعه خط قرمز اداره کل دامپزشکی استان اصفهان است، تصریح کرد: همه دام‌هایی که از آب پساب کود اوره استفاده کنند تلف می‌شوند و وارد چرخه مصرف نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه هر گوشتی که از کشتارگاه‌های دامپزشکی استان اصفهان وارد بازار می‌شود، از سلامت کامل برخوردار است، گفت: سلامت هرگونه گوشت نشان دار در استان اصفهان را تضمین می‌کنیم.

موحدی به شهروندان اصفهانی سلامت افزود: هیچ گونه بیماری مسری و انگلی در گوشت‌های عرضه شده در بازار وجود ندارد و شهروندان با خیالی آسوده از گوشت‌های نشان دار تحت نظارت دامپزشکی اصفهان استفاده کنند.

نظر شما