شناسهٔ خبر: 43638841 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

پیام مشترک مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان در پی اهانت به پیامبر اسلام صلوات الله علیه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان در پیامی مشترک اهانت به پیامبر اسلام صلوات الله علیه را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در متن این پیام مشترک آمده است


بسم الله الرحمن الرحیم 
 
لَقَدْ کانَ لَکُمْ فی  رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثیراً (احزاب:۲۱)
مسلّماً براى شما در زندگى رسول خدا سرمشق نیکویى بود، براى آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد مى کنند.  
 
بار دیگر شیاطین عالم، سیاست کینه توزانه خودرا در مواجهه با دین مبین اسلام و پیامبر رحمت که مظهر تمام فضیلت های اخلاقی و انسانی هستند را از زبان مکرون به جهانیان آشکار ساخت.
جسارت وقیحانه فرانسویان و رییس جمهور مکارش نشان از دشمتی آنان با اصل اسلام دارد، دولت فرانسه که مدعی حقوق بشر و آزادی بیان است به خاطر سال ها استعمار سرزمین های اسلامی، کشتار مسلمانان سال ها جنایت در سرزمین های اسلامی کارنامه سیاهی دارد هنوز همچون یک ارباب استعمارگر مشغول تاخت و تاز است که درگذشته سرزمین مسلمانان را به غارت می برد و اکنون نیز به اعتقادات آنان حمله می کند.
دفاع از آزادی بیان در حالی از سوی فرانسویان صورت می گیرد که نقد هلوکاست جرم تلقی می شود.
به دو دلیل، امروز شاهد این جسارت ها هستیم که نشان از حقارت آنان است، اول این که امروزه گسترش دین مبین اسلام بین کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه، هراسی را در دل آنان انداخته است نام مبارک محمد جزو اولین نام های انتخابی است و 50 درصد کودکان دنیا از نام های پیامبر اسلام انتخاب می شود و دلیل دیگر متاسفانه خیانت کشورهای عربی به آرمان فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی است که برای انحراف افکار عمومی اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده اند.
جامعه فرهنگیان استان کرمان ضمن محکومیت این عمل ننگین فرانسویان، ارادت قلبی خود را به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشان اسلام اعلام می دارد.

 

احمد اسکندری نسب                                         سرهنگ پاسدار محمد علیرضایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان            مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان                 

نظر شما