شناسهٔ خبر: 43638740 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پیام های تسلیت برای درگذشت کریم اکبری مبارکه

موج نیوز

رئیس رسانه ملی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل بنیاد رودکی در پیام هایی جداگانه در گذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج، رئیس رسانه ملی ، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل بنیاد رودکی، در پیام هایی جداگانه در گذشت کریم اکبری مبارکه بازیگر پیشسکوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت معاون هنری برای درگذشت کریم اکبری مبارکه

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.  سید مجتبی حسینی در این پیام نوشته است:

"افسوس که یکی دیگر از هنرمندان ارزشمند کشورمان را از دست دادیم. کریم اکبری مبارکه بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون از این پس با آثار و بازی هایش در آثار هنری و خاطراتی که از این هنرمند عزیز در یاد و دل داریم زنده است. اکبری مبارکه سال ها در تئاتر، سینما و تلویزیون از جمله آثار تاریخی متعددی نقش ایفا کرد و با طمانینه و آرامش مسیر خود را در هنر ادامه داد. دریغ که بیماری کرونا این هنرمند عزیز را از ما گرفت.

درگذشت کریم اکبری مبارکه را به خانواده بزرگوارش و هنرمندان تسلیت می گویم و علو درجات را برای آن زنده نام و زنده یاد از درگاه خداوند متعال خواستارم."

تسلیت نیکنام حسینی‌پور برای درگذشت کریم اکبری مبارکه

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت کریم اکبری مبارکه؛ هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفت. متن پیام مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به این شرح است:

"خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت کریم اکبری مبارکه؛ بازیگر تئاتر و تلویزیون بسیار تلخ ونابهنگام ‌بود. او که تا چند روز پیش مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود حالا در کوتاه‌ترین زمان از این دنیا رخت بربست. تلخ است که او را نداریم تا با او  خاطراتش از نقش‌آفرینی در  نمایش "مرگ یزدگرد" به کارگردانی  بهرام بیضایی و دیگر  بازیگری‌هایش را در تئاتر مرور کنیم . مرحوم کریم اکبری مبارکه همواره بر صحنه درخشید و در نظر اهالی تئاتر مورد احترام و دارای اعتبار بود و با حضور درخشان در  فیلم‌هایی نظیر "مسافران" و سریال‌هایی نظیر "امام علی(ع)" و "مختارنامه" در ذهن جامعه ماندگار شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری به ویژه هنرمندان تئاتر و پیشکسوتان هنر و  خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای  آن مرحوم  آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر خواستارم."

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد رودکی برای درگذشت کریم اکبری مبارکه

مهدی افضلی ، مدیرعامل بنیاد رودکی نیز در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت. در متن پیام مدیرعامل بنیاد رودکی آمده است:

"خبر تلخ و اندوهناک بود، درگذشت ستاره‌ای درخشان از نسلی به یادماندنی در هنرهای نمایشی کشور. کریم اکبری مبارکه از نسلی بود که با باوری سترگ به هنر مقدس و پاک تئاتر عشق می‌ورزید و با این باور بر صحنه‌های نمایش نقش مهر می‌نشاند.

اینجانب فقدان این هنرمند گرانقدر را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری کشور تسلیت عرض نموده و از پروردگار بخشاینده برای روح ایشان مغفرت و آرامش و برای بازماندگان و خانواده محترمشان شکیبایی و سلامت آرزومندم."

 

کریم اکبری مبارکه بازیگر باسابقه تئاتر و سینما امروز هشتم آبان‌ماه در سن ۶۷ سالگی بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

 

 

 

نظر شما