شناسهٔ خبر: 43638476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه عجب شیر: اسلام ستیزی از راهبردهای امریکاست

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: راهبرد و استراتژی سیاستمداران آمریکا اسلام‌ستیزی و استکباری بوده است و اگر رئیس جمهوری این کشور عوض و فرد دیگری جایگزین ترامپ شود همان سیاست‌های ضد نظام انقلاب اسلامی را در پیش خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیر شاه محمدپور به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی در دیدار با جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان گفت: تمامی ظلم و جنایت هایی که در این دنیا اتفاق می‌افتد ریشه در فتنه‌گری آمریکا دارد و امروز هم مسئله قره باغ فتنه آمریکا و اسرائیل می باشد.

فرمانده سپاه عجب شیر گفت: امروز تنفر از آمریکا به داخل خاک آن کشور رسیده است و مردمانش پرچمشان را به خاطر سیاست های مردم ستیزانه و ظالمانه کشورشان و مدیران نالایق آمریکا به آتش می زنند و شهرشان را به آشوب می کشانند و این نشان افول قدرت آمریکا است.

سرهنگ شاه محمدپور با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک انقلاب دیگری بود ، افزود: اگر لانه جاسوسی آمریکا تسلیم نمی‌شد مصیبت‌های دوران طاغوت هنوز هم ادامه پیدا می‌کرد اما به برکت خون شهدای دانش آموز و تمامی شهدای اسلام انشاءالله آمریکا را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه عجب شیر شعار مرگ بر آمریکا را سند شناخت دوست و دشمن اهل بیت دانست و افزود: تولی و تبری جزء دین ماست و یک امر واجب است که ما با دوستان اهل بیت و محبین آنها دوست باشیم و دشمنان آنها را دشمن بداریم و نباید این شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس از زبان مسلمانان برداشته شود

وی خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان و سپاه ناحیه عجب شیر در مناطق حاشیه نشین این شهرستان تعداد پنج هزار ماسک در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: نیروی بسیج در همه عرصه‌ها پای کار است، فرهنگ بسیجی بسیاری از کارهای محال و غیر ممکن را ممکن می‌کند.

نظر شما