شناسهٔ خبر: 43638302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری

سه شنبه های تکریم فرصتی برای تکریم والدین شهدای دانش آموز است

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم فرصتی برای تکریم والدین شهدای دانش آموز است گفت: خانواده شهدای دانش آموز کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان تجلیل می شود.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خانواده شهدای دانش آموز کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را سبب حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از کارهای ماندگاری که می توان به آن اشاره کرد همین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اجرای فعالیت های فرهنگی نظیر «سه شنبه های تکریم» و رویداد بین المللی روح مقاومت در تبیین خط سرخ شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گام برمی دارند.

 

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم فرصتی برای تکریم والدین شهدای دانش آموز است گفت: تکریم و دیدار با خانواده های شهدا یکی از مهمترین وظایف مردم و مسئولین به ویژه جوانان امروزی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نسل امروز با حضور در خانواده های شهدا با دلاوری ها و رشادت های شهدا آشنا می شوند.

 

پایان پیام/361

نظر شما