شناسهٔ خبر: 43638201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ماهشهر:

آینده کشور وابسته به نسل جوان است

بیرانوند گفت: یکی از مهمترین گروه‌های تشکیل دهنده جامعه نسل جوان بوده که آینده هر کشوری به آنان وابسته است.

صاحب‌خبر -

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهمترین گروه‌های تشکیل دهنده جامعه نسل جوان بوده که آینده هر کشوری به آنان وابسته است و هرچه نسل جوان سالم و شاداب داشته باشیم مطمعئناً در پیشرفت و توسعه موفقیت‌های بیشتری کسب خواهیم کرد.

او افزود: بر همین اساس یکی از مهمترین برنامه‌هایی که می‌توان به نسل جوان برای پیشرفت ارایه کرد، ورزش بوده که این مقوله مورد توجه سایر دولت‌ها در جهان است.

بیرانوند در ادامه بیان داشت: در همین زمینه ما در شورای راهبردی شهرستان از اواخر پارسال و ابتدای امسال تصمیم گرفتیم تا تغییراتی در نگرش اعتبارات شورای راهبردی و نوع تخصیص آن داشته باشیم، به گونه‌ای که شاهد افزایش اعتبارات بخش ورزش و توسعه آن در سایر مناطق شهری و روستایی هستیم.

رئیس شورای ورزش ماهشهر تصریح کرد: بخشی از اعتبارات به صورت مشارکتی با کمک شرکت‌های پتروشیمی منطقه و بقیه را از اعتبارات شهرستان اختصاص یافت و امیدواریم در مدت زمان تعیین شده سایر این طرح‌ها و پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد و موجب خرسندی و رضایتمندی شهروندان به ویژه نسل جوان شود.

انتهای پیام/م

نظر شما