شناسهٔ خبر: 43637854 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

عضو پارلمان ایالتی پنجاب:

مکرون باید از مسلمانان عذرخواهی کند

سیده زهرا نقوی گفت: توهین به مقدسات هر مذهبی محکوم است، مجله فرانسوی بار دیگر به بهانه آزادی بیان مرتکب جنایت بزرگ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، سیده زهرا نقوی عضو پارلمان پنجاب و دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان شاخه زنان در واکنش به انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) و اظهارات امانوئل مکرون در دفاع از این اقدام گفت: انتشار کاریکاتور توهین آمیز و حمایت رییس جمهور فرانسه از این جنایت برای امت اسلامی و حتی برای انسانیت غیر قابل تحمل است، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بزرگترین و مهمترین شخصیت مسلمانان عالم است و بدون محبت از ایشان ایمان تکمیل نمی‌شود، فرانسه قلب امت اسلامی را جریحه دار کرده است.

وی افزود: توهین به مقدسات هر مذهبی محکوم است، مجله فرانسوی بار دیگر به بهانه آزادی بیان مرتکب جنایت بزرگ شده است و به این کار مجرمانه این مجله فرانسه مسلمانان جهان اعتراض شدید دارند.

این عضو مجلس ایالتی پاکستان گفت: به بهانه آزادی بیان نباید به مقدسات مذاهب دیگر توهین شود، حرمت پیامبر اسلام (ص) برای مسلمانان از جان‌شان عزیزتر است و برای پیامبر اکرم می‌تواند جان خودشان را فدا کنند، قبل از اینکه اوضاع از این بدتر شود رییس جمهور فرانسه از مسلمانان عذرخواهی کند./ت302/ف

نظر شما