شناسهٔ خبر: 43637828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

نظامیان فرانسوی افغانستان را ترک کنند

ایرنا - رییس عمومی شورای علمای غرب افغانستان با انتقاد از اهانت فرانسوی ها به پیامبر بزرگ اسلام (ص)، خواهان اخراج نظامیان این کشور اروپایی از افغانستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، مولوی خداداد صالح، رئیس شورای علمای حوزه غرب این کشور گفت: توهین به پیامبر عزیز اسلام (ص) از طرف یک استاد دانشگاه در کشور فرانسه محکوم بوده و برای مسلمانان جهان غیر قابل قبول است.

وی افزود:‌ توهین به پیامبر بزرگوار اسلام (ص) از طرف یک فرد که رئیس جمهوری فرانسه نیز از او حمایت کرده، قلب مسلمانان را رنجیده است.

صالح ادامه داد: نظامیان فرانسوی باید هر چه زودتر افغانستان را ترک کنند.

رئیس شورای علمای غرب افغانستان بیان داشت سربازان فرانسوی برای کشتن مردم مسلمان افغانستان آمده و نمی‌خواهند صلح در این کشور تأمین شود.

جبرئیلی یکی دیگر از علمای هرات افغانستان نیز از مردم خواست که وحدت خود را حفظ کنند چرا که دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف می‌خواهند میان مردم افغانستان و مسلمانان جهان فاصله ایجاد کند.

مردم افغانستان با اهانت فرانسوی ها به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام واکنش نشان داده و روز گذشته حزب نهضت اسلامی افغانستان نیز این حرکت فرانسوی ها را زوال اخلاق درغرب عنوان کرد.

شورای اخوت اسلامی افغانستان نیز روز گذشته در مراسم تجلیل از میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) این عمل فرانسوی ها تحت عنوان آزادی بیان محکوم کرد و آن را سوء استفاده از آزادی بیان عنوان کرد.

امروز جمعه نیز قرار است تظاهراتی در کابل پایتخت افغانستان علیه فرانسه برگزار شود.



طلاق علیرضا بیرانوند از همسرش آیا واقعیت دارد ؟ نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا/ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری تجاوز خشن پدر به دخترش بخاطر بدحجابی! + جزئیات هولناک بوسه عاشقانه بازیگر معروف زن بر صورت بهرام رادان ! + عکس حاشیه ساز تیکه سنگین ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری جنجالی شد ! فیلم لورفته از ریحانه پارسا در حالت مستی و سیگار کشیدن ! توهین شدید بهنوش بختیاری به ریحانه پارسا غوغا به پا کرد ! رقص مهناز افشار و محمدرضا گلزار جنجالی شد + فیلم لو رفته عکس لو رفته الناز شاکردوست در استخر مختلط ! طلا دوباره گران شد / آخرین قیمت طلا ، ارز و سکه در 12 آبان 99 رقص دختر مشهدی حاشیه ساز شد

برچسب‌ها:

نظر شما