شناسهٔ خبر: 43637526 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تست شخصیت‌شناسی جالبی که نظر دیگران را درباره شما لو می‌دهد!

ما با نوع رفتارمان دیدگاه دیگران را نسبت به خود ایجاد می‌کنیم، اما راز‌های شخصیت ما هم در این نگرش بی‌تأثیر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جنبه‌های متفاوت شخصیت ما ممکن است توجه اطرافیانمان را به خود جلب کند، اما آن‌ها چیزی به ما نمی‌گویند چراکه احساس می‌کنند نگرش آنان ما را آزرده‌خاطر خواهد کرد، اما همین موضوع می‌تواند فکرمان را درگیر کند.

تصاویر و نقاشی‌ها می‌توانند نقاط تاریک و همچنین پنهان شخصیت ما را مشخص کنند، زیرا احساسات، عواطف، ترس‌ها و ویژگی‌های بارز شخصیت ما از ضمیر ناخودآگاهمان نشأت می‌گیرند؛ پس، اگر می‌خواهید بدانید که دیگران چه فکری راجع به شما می‌کنند، بهتر است این آزمون را انجام دهید.

بیشتر بخوانید

برای شروع فقط کافی است یکی از این خط‌خطی‌ها را انتخاب کنید.

تست شخصیت و نظر دیگران راجع به انسان

شماره ۱

شما فردی هستید که مسائل را انکار می‌کنید، اما گفتن این مسئله به شما بسیار دشوار است و همچنین تمایل دارید کمتر اتفاقی برای شما بیفتد، چون اتفاقات ناگوار و ناگهانی روی ذهن شما تأثیر بسزایی می‌گذارد و گاهی اوقات نمی‌توانید با مسائل به راحتی کنار بیایید.

شما فردی بسیار حساس هستید که همه‌چیز بیش از حد معمول روی شما تأثیر می‌گذارد که ممکن است گاهی اوقات دیگران این مسئله را به شما بگویند، ولی این شما هستید که نسبت به این حرف واکنش نشان می‌دهید و معتقدید چندان تأثیرپذیر نیستید و به هر حال، در اعماق وجودتان از اهمیت مسائل اتفاق افتاده برای خود باخبر هستید.

شماره ۲

شما بار‌ها و بار‌ها انتخاب‌هایی انجام می‌دهید که شاید نتیجه آن به ضررتان باشد؛ به عنوان مثال، شغلی را انتخاب می‌کنید که دوست ندارید و دوستانی دارید که از شما انتقاد می‌کنند، اما هیچکدام از این کار‌ها را با آگاهی کامل انجام نمی‌دهید و معمولاً خودتان را دوباره در این موقعیت قرار می‌دهید که گویی حافظه‌تان پاک شده است.

شما ارتباطی بین کار‌های خود پیدا نمی‌کنید و به گونه‌ای رفتار می‌کنید که انگار همه‌چیز برای شما جدید است، اما باید توجه کنید که این مسئله شما را به جایی می‌رساند که خودتان قربانی تصمیم‌گیری‌هایتان می‌شوید که گفتن این مسئله به شما برای اطرافیانتان بسیار دشوار است، زیرا شما حساسیت زیادی برای شخصیت خود قائل هستید.

شماره ۳

شما سندروم امبلیگوسنتریکو دارید و به طور مداوم درباره خود صحبت می‌کنید به طوری که اگر دیگران هم بخواهند در مورد خودشان صحبت کنند، شما باز هم چیزی برای تعریف کردن از خود دارید.

گوش کردن به حرف دیگران برای شما بسیار دشوار است و حس می‌کنید هر اتفاقی که برای شما می‌افتد، مهم‌تر و جدی‌تر از رویداد‌های زندگی دیگران است، اما باید به این نکته توجه کنید که این طرز فکر می‌تواند مشکلاتی در روابط شما و دوستانتان ایجاد کند، زیرا پذیرفتن اینکه شما خودتان را مهم‌تر از دیگران می‌دانید، برایتان سخت است و همین طرز فکرتان باعث شده است که دیگران مسئله به این مهمی را به شما نگویند.

بیشتر بخوانید

شماره ۴

اگر این خط‌خطی توجهتان را به خود جلب کرده است، نشان می‌دهد که شما به سختی از منطفه امن خود خارج می‌شوید یعنی دوست دارید کار‌های متفاوتی انجام دهید و معمولاً بخاطر اتفاقاتی که برایتان می‌افتد از زمین و زمان شکایت می‌کنید، اما انجام دادن کار‌های جدید برای شما بسیار دشوار است.

وقتی کسی به شما پیشنهاد یک کار جدید یا تغییر در روند فعالیتی را می‌دهد، حس می‌کنید که تحت فشار قرار گرفته‌اید و عصبانی می‌شوید؛ پس، به آن‌ها حق بدهید که این ویژگی شما را به زبان نیاورند چراکه آن‌ها فقط می‌خواهند شما را خوشحال ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما