شناسهٔ خبر: 43637224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فعال سیاسی اصولگرا:کشور به همدلی و هماهنگی نیاز دارد

محسن فرامرزی

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نیاز جامعه به همدلی و هماهنگی قوا، گفت: توهین به رییس جمهور کاری نابخردانه است اما دولت هم باید به نقدهای دلسوزانه توجه کند.

صاحب‌خبر -

محمدحسین شفیعی ها در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از توهین های انجام شده به رییس جمهور، اظهار کرد: کشور به همدلی و هماهنگی نیاز دارد تا بتواند از پس مشکلات پیش رو بربیاد. توهین به رییس جمهور مشکلی را حل نمی کند.تذکر جدی اخیر رهبری کاملا روشن کرد که تندروی و توهین تا چه حد غلط و نابخردانه است. در جریان استیضاح رییس جمهور برخی نمایندگان تصور کردند که این کار می تواند به بن بست شکنی منجر شود اما به این استیضاح اقبال چندانی نشد و آنها هم عقب نشینی کردند.

وی ادامه داد: در جریان مطرح شدن استیضاح گفتارهای نابجایی مطرح شد که رهبری هم هشدار دادند که نباید به رییس جمهور توهین شده و او مورد بی احترامی قرار گیرد. رهبری همچنین فرمودند که نقد نباید با توهین انجام شود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نقد امری ضروری است که باید مورد استقبال دولت قرار گیرد، تصریح کرد: سوءاستفاده از بیانات رهبری هم خطایی اضافه بر خطاهای گذشته است. مدیریت دولت در زمینه مسایل اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین کرونا دارای اشکالاتی است و دولت باید از نقد دلسوزانه در این زمینه ها استقبال کند. در زمینه جلسات سران قوا نیز به عملکرد دولت نقد وارد است این جلسات با درخواست رییس جمهور و موافقت رهبری تشکیل شد تا در شرایط امروز کشور، مسایل با سرعت بیشتری تصمیم گیری و اجرایی شود و نباید بخاطر مخالفت سران دو قوه دیگر با یکی از برنامه های دولت، این جلسات برگزار نشود. این جلسات نقش مهمی در ایجاد هماهنگی و همدلی قوا دارد اما رویکرد اخیر دولت بیشتر آسیب زا است.


شفیعی ها در پایان با انتقاد از عملکرد برخی مشاوران رییس جمهور، گفت: برخی توییت ها دادن آدرس غلط به مردم است‌. نباید به بهانه بیانات اخیر رهبری در لزوم حمایت از دولت، دولتمردان درهای نقد را بر خود ببندند.


انتهای پیام

نظر شما