شناسهٔ خبر: 43637194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

میکل آرتتا: از عملکرد آرسنال برابر داندالک راضی ام؛ پپه اشتیاق دارد تا عملکرد خوبی از خود نشان دهد

شهريار حكيمی

میکل آرتتا از پیروزی آرسنال برابر داندالک می گوید.

صاحب‌خبر -

آرسنال با شکست داندالک، به دومین پیروزی خود در مرحله گروهی فصل 2020/21 لیگ اروپا رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از Football London، میکل آرتتا بعد از پیروزی آرسنال به سوالات مختلف پاسخ داد.

راجع به بازی:

بسیار از عملکرد تیم در این دیدار راضی ام. رویکرد ما از همان ابتدا عالی بود. در زمان های مناسب، گل های خوبی به ثمر رساندیم و شرایط را مدیریت کردیم. توانستیم به بازیکنانی که زمان زیادی به شان نمی رسید فرصت دهیم و آن ها نیز نشان دادند که که هر وقت به شان نیاز داشته باشیم، آماده اند. در ترکیب تیم از تمام بازیکنان برخوردار بودیم زیرا می دانستیم که شرایط چنین بازی هایی چگونه می تواند تغییر کند. ما از مهره های مناسب استفاده کردیم و آن ها نیز عملکرد خوبی داشتند پس بیایید آماده بازی در اولدترافورد شویم.

داندالک:

نمی دانستم که چگونه می خواهند بازی کنند. می دانستم که احتمالا عقب می نشینند و با 5 مدافع بازی می کنند. داندالک تیم بسیار متعهد و سختکوشی است. خوشحالم که شکست شان دادیم. 

آیا بازیکنان امشب می توانند در اولدترافورد نیز بازی کنند؟

همیشه شانس بازی برای شان فراهم است. موضوع برد و باخت نیست، بلکه موضوع نحوه تمرین و عملکردشان است. عملکرد انفرادی آن ها نشان می دهد که بازی می کنند یا نه. 

ادی انکیتا و ریس نلسون:

هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند. به نظر می رسید که می توانند کارهای متفاوتی در بازی انجام دهند. هر دو این شجاعت را داشتند تا در ناحیه مناسب، تصمیم های درستی بگیرند.

حضور گرانیت ژاکا به عنوان مدافع میانی:

به نظرم با توجه به شرایط فعلی مان در این ناحیه، نیاز داریم تا یکی دو بازیکن در این پست به کار گرفته شوند.

نیکولاس پپه:

به نظرم پپه اشتیاق دارد تا عملکرد خوبی از خود نشان دهد و به همه نشان دهد که بازیکنی است که می تواند هر هفته تفاوت رقم بزند. موضوع مربوط به ثبات است که او در تصمیم هایش در بازی به آن برسد. رویکرد او مشکلی ندارد. پپه بازیکنی است که ریسک می کند. او نیاز دارد تا ثبات بیشتری داشته باشد و خوشبختانه این کار را مفیدتر انجام خواهد داد. با شناختی که از او دارم فکر نمی کنم که قیمت انتقالش، روی بازی او چندان اثر بگذارد. او باید بیشتر تلاش کند و ما در این راه به او کمک می کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما