شناسهٔ خبر: 43637109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۷ ایستگاه توزیع برق در بسطام

مدیر امور برق بسطام گفت: ۱۷ ایستگاه هوایی توزیع برق برای برق‌رسانی به مشترکان با ظرفیت ۷۵۵ کیلوولت آمپر از آغاز سال تاکنون در بسطام بهره‌برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، سیدحمیدرضا موسوی با بیان اینکه سه هزار و ۳۸۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در بخش بسطام احداث شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مختلفی در زمینه های هوشمندسازی شبکـه، اصلاح و بهینه سـازی خطـوط بـرق رسانی، توسعه و احـداث شبکـه، افـزایش ظرفیـت پسـت های توزیع بـرق و احـداث کابـل خودنگهـدار انجام شده است.

مدیر امور برق بسطام  از نصـب ۵۷ دستگـاه کنتـور هوشمند جـدید در راستای طرح فراسامانه اندازه گیـری و مدیریت انرژی فهام خبرداد و گفت: توسعه پنج هزار و ۹۸۲ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی از اقـدامات صـورت گـرفته در ارایه خـدمات به مشترکین به شمار می رود.

موسوی با بیان اینکه ۱۷ ایستگاه هوایی توزیع برق برای برق رسانی به مشترکان با ظرفیت ۷۵۵ کیلوولت آمپر از آغاز سال تاکنون نصب و بهره برداری شد، اظهار کرد: با هدف بهره گیری از کابـل خودنگهـدار برای اجرای طرح کاهش تلفات انرژی الکتریکی، یک هزار و ۹۱۵ متر از این شبکه احداث شد.

وی افزود: توسعه سه هزار و ۴۴۶ متر شبکه فشار متوسط در اراضی قهـج سفلـی، شهر کلاته خیج و فیدر محرّم ابرسج ، تجهیز الکتریکی پست زمینی ارگ، بهسازی شبکه و نصب پایه زیر خط واقع در جـاده آزادشهر در محدوده راهـدارخانه گورخان تا فـرعی کلاته خیج  از جملـه برنامه های قابل اجرا تا پایان سال است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/م/

نظر شما