شناسهٔ خبر: 43636886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آبروریزی برانکو

Sajad AS

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت خبری دیده بان ایران ؛ سایت «kurir» بوسنی، امروز در گزارشی به انتقال دنیل آلکسیچ، مهاجم صرب، پرداخته است و از خرید جدید الاهلی به‌عنوان یک آبروریزی یاد کرده است.

این رسانه صرب‌زبان عنوان کرد که در حالی که کمتر از یک ماه از انتقال این مهاجم صرب می گذرد ولی باشگاه سعودی به این خرید برانکو به شدت انتقاد دارد و عملکرد ضعیف این بازیکن در دو بازی ای که برای الاهلی انجام داده است باعث شده تا او در لیست فروش قرار بگیرد.

مسئولان باشگاه الاهلی به برانکو دستور دادند تا این مهاجم را در لیست فروش قرار بدهد و او این موضوع را پذیرفته است. مسئولان باشگاه سعودی اکنون در تلاش هستند تا رضایت این بازیکن را برای اتمام قراردادش بگیرند یا به باشگاه دیگری بفروشند.

عمر السوما، مهاجم سوری الاهلی عربستان دوباره به برانکو، سرمربی سابق خود انتقاد کرد و او را عامل اصلی کسب نتایج بد الاهلی دانست.

السومه که با برانکو به شدت دچار چالش شده بود در جدیدترین مصاحبه با شبکه تلویزیونی عربستان گفت: سبک برانکو در تعامل با بازیکنان اصلا مناسب نبود. رفتار او با برخی از بازیکنان مناسب نبود.

وی افزود: مربی باید با بازیکنان قبل از بازی ها صحبت کند و از نقاط قوت و ضعف رقیب بگوید اما برانکو فقط قبل از بازی بدنسازی می کرد و با بازیکنان صحبت نمی کرد. او اصلا قبل از بازی صحبتی نمی کرد و با بازیکنان وارد زمین بازی می شود من مربی ای به بدی او ندیدم به همین خاطر بود که موفق نشد.

در این خصوص عربشاهی پیشکوت پرسپولیس گفت :به اعتقاد بنده برانکو به پرسپولیس خیانت کرد، در خصوص جذب بازیکنانی بود که همواره نیمکت‌نشین بودند یا اگر به بازی هم گرفته می‌شدند، نمی‌توانستند برای تیم مؤثر باشند. اولکسی پولیانسکی و ولادیمیر پریموف دو بازیکن اوکراینی بودند که سه فصل پیش به پرسپولیس آمدند اما در یک فصلی که حضور داشتند، کار مهمی نکردند و در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بودند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنتونی گولچ در مجموع مگر چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد که با استناد به حکم فیفا توانست کلیه مطالبات مالی‌اش را دریافت کند. ماریو بودیمیر که در نیم‌فصل گذشته جایگزین گادوین منشا شد، چه خدمتی به تیم کرد. منشا که بازیکن مؤثرتری بود. در تمام این سال‌ها پرسپولیس بازیکنان امیدی نداشت که در این تیم پیشرفت کنند؟

وی تأکید کرد: کاملاً مشخص است که برانکو به فکر جیب خودش بود. حداقل ۳۰ الی ۴۰ درصد پول انتقال بازیکنانی را گرفت که برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس آمده بودند. متأسفانه مدیرانی مثل علی‌اکبر طاهری عاشق چشم‌آبی‌ها بودند و در بخش مدیریتی باشگاه، فردی چون محمدعلی ترکاشوند بود که فقط به دنبال پر کردن جیبش بود. امثال ایرج عرب که الان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است چرا نتوانستند از نفراتی استفاده کنند که مانع بسیاری کارهای نادرست شوند.

نظر شما