شناسهٔ خبر: 43636579 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در هشتم آبان؛

از مشکلات زعفران‌کاران تا تأخیر در تحویل خودروی کوئیک + فیلم

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۸ آبان، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ هشتم آبان، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام به تخلف آشکار سایپا برای دعوت‌نامه کوییک برای مهر امسال رسیدگی کنید خون مردم رو کردن تو شیشه.

 

امروز با توجه به وضعیت کرونا بیمه خدمات درمانی روستای زهک خیلی شلوغ بود و هیچ‌کس پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.


الآن فصل گل زعفران هست، اما دلال‌ها ریختند توی بازار و گل زعفران ک کیلویی ۲۵۰ قیمت‌گذاری شده بود الآن کیلویی ۳۰ می‌خرند چرا از مشکلات مردم پیگیری نمی‌کنید همش آمریکا و انگلیس و این‌ور اونور، این اخبار لعنتی رو کی می‌نویسد، یک میلیون نفر کشاورز معاش خود و خانواده شون از زعفران در میارند به مدیران خودتان بگید مردم دیگه اخبار جعلی رو باور ندارند، اگه بلد نیستید اخبار صحیح بدید در اونجا رو گل بگیرید، دیگه دروغ هم اندازه‌ای داره. گرانی تورم احتکار بدبختی اینا رو نمی‌بینید.


سلام عرض ادب خدمت زحمت‌کش‌های خبرنگاران
خواهشاً پیگیر حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هم باشید ما که زورمان به جایی نمی‌رسد حقوقمان خیلی کمه با تشکر


ظاهراً فقط ۳ آبان امکان تغییر اولویت‌بندی نتایج آزمون دکتری تو سایت سازمان سنجش بوده تا جایی که دیدیم خیلی‌ها نتوانستن انجام بدن یا نمی‌دانستند، چون جایی گفته نشده بود، هر چی بحث هم زنگ زدم سازمان سنجش صبح جواب ندادن که بخوام تمدید کنن، این آزمون با کارشناسی و ارشد فرق می‌کند، چون تکمیل ظرفیت ندارد قاعدتاً باید زمانش بیشتر بشه و هنوز هم ثبت‌نام شروع نشده اصلاً


احتراماً با حذف نام کارکنان رستوران‌های جزایر نفتی از سامانه ساپنا (سامانه اطلاعات پیمانکاران نفت) و از بین رفتن امنیت شغلی و معیشت بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در جزایر نفتی و مناطق عملیاتی (خارگ/لاوان/بهرگان/سیری/قشم و کیش) که همگی بیش از ۱۵ سال سابقه دارند و با شرایط سخت و دوری از خانه و کاشانه در وسط آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و بر روی سکو‌های نفتی به‌صورت اقماری و در گرمای ۵۰ درجه همه عمر و جوانی خود را گذاشته و مشغول به کار هستیم.
با حذف از این سامانه دیگر نمی‌توانیم از اصول اولیه کاری مثل بیمه تکمیلی و اضافه‌کار و کارانه و غیره... خود و خانواده‌های ما بی‌بهره می‌شوند و امنیت شغلی ما در اختیار پیمانکار است؛ لذا عاجزانه و ملتمسانه (تو رو به خدا) به داد نیرو‌های مظلوم رستوران‌های شرکت نفت فلات قاره برسید که هیچ‌کس در وزارت نفت برای ما ارزشی قائل نیست.
لطفاً به دلیل اجرای قریب‌الوقوع طرح که تا تاریخ ۳۰ آبان اجرا می‌گردد هرچه زودتر اگر ممکن هست پیگیری نمائید.


باسلام بنده در تاریخ ۱۳۹۶۱۲۱۰اقدام به ثبت‌نام یک دستگاه اتومبیل ال ۹۰از شرکت سایپا نمودم بعد از گذشت دو سال و چند ماه سرانجام در تاریخ۱۳۹۹۰۲۱۹خودرو را به اینجانب تحویل دادند پس از حدود دو هفته بیمه و برگ سبز ماشین به دستم رسید، ولی الآن که حدود۶ماه از تحویل ماشین گذشته هنوز پلاکی به دست ما نرسیده میگویند یورو۵رعایت نشده هیچ‌کس جوابگوی ما نیست خواهشا پیگیری بفرمایید امثال من بیش از۳ هزار نفردر کشور هستند باتشکر.


زعفران کاران تربت حیدریه در استان خراسان رضوی دارند نابود می‌شوند، تو را به خدا یک توجه کنید و گزارشی از وضع آن‌ها تهیه کنید. لطفاً رسیدگی کنید.


یه مشت ولگرد میان تو باغات دزفول لانه زنبورعسل‌ها رو ویران می‌کنند هم به نسل زنبور‌ها آسیب می‌رسانند هم از باغات وادارات که درخت دارن به بهانه عسل دزدی می‌کنند جالبتر اینه که توی برنامه دیوار هم آگهی میدن و می‌فروشند.


سلام خدمت شهروندخبرنگار ما جمعی از آموزش‌دهندگان ۹۲ به بعد روز‌های ۱۰-۱۲ آبان درب مجلس شورای اسلامی تجمع می‌کنیم خواستم باهاتون هماهنگ کنم بیاید پوشش بدید.


سایت عدل ایران رو پیگیری کنید درست بشه تو این بی‌پولی و کرونا خداروخوش نمیاد بریم ۱۰تومان پول به کافی‌نت بدیم و منت بکشیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

نظر شما