شناسهٔ خبر: 43636570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

ارائه خدمات به ۶ هزار و ۲۵۰ ایلامی توسط آمران سلامت هلال احمر

علی اکبری گفت: داوطلبان هلال احمر استان ایلام به ۶ هزار و ۲۵۰ نفر در قالب طرح آمران سلامت، راهنمایی‌های لازم و توصیه‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از کرونا را ارائه دادند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان و با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حال اجرا است.

او اظهار کرد: جوانان و داوطلبان هلال احمر در سطح استان ایلام از آغاز این طرح تا کنون ، به ۶ هزار و ۲۵۰ نفر در قالب طرح آمران سلامت راهنمایی‌های لازم و توصیه‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از کرونا را ارائه دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: ۴۱۳ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴۸ تیم در طرح آمران سلامت فعالیت می‌کنند.

علی اکبری بیان کرد: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با مشارکت در این طرح ، در میادین اصلی شهر و سایر مکان‌های پر رفت و آمد، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هموطنانی که بدون رعایت نکات بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام کرده اند را به رعایت دستور العمل ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد می‌کنند.

علی اکبری اعلام کرد: هموطنان باید توجه جدی به دستورالعمل‌ها و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تردد غیر ضروری در معابر را داشته باشند تا با همفکری و همیاری یکدیگر بتوانیم هر چه زودتر این ویروس را ریشه کن نمائیم.

او افزود: اجرای طرح آمران سلامت تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

نظر شما