شناسهٔ خبر: 43636378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان شد؛

استاندار گلستان: ارائه الگو برای ارتقا معروفات و کاهش منکرات در استان ضروری است

استاندار گلستان با اشاره به تاکیدات دینی نسبت به امروبه معروف و نهی از منکر اظهار کرد : ارائه الگو برای ارتقا معروفات و کاهش منکرات در استان در راستای سلامت جامعه ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناسدر جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضاء ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت تصریح کرد: تولید محتوا از سوی ستاد امر به معروف بسیار با اهمیت است لذا تشکیل کمیته کارشناسی جهت احصاء موضوعات و ارائه اهم آن در جلسات می تواند زمینه کیفی سازی جلسات ستاد را فراهم آورد.
وی افزود: فعالیت های ستاد صیانت، ستاد حجاب و عفاف، ستاد حقوق شهروندی و ستاد امر به معروف در دستگاه های اجرایی قابل تجمیع است و می تواند زمینه کاهش موازی کاری را فراهم آورد.
استاندار گلستان یادآور شد: امر به معروف طیف وسیعی در هدایت جامعه و کاهش عیب های اجتماعی دارد و باید امر به معروف را کاملاً کاربردی دنبال نماییم.
حق شناس گفت: دستگاه های اجرایی بر اساس برنامه ریزی و سیاست گذاری ستاد امر به معروف در جامعه عمل خواهند کرد.
وی ادامه داد: رفتار مسئولین برای مردم بهترین معیار عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم این فریضه مهم را به جامعه منتقل نماییم.
در این جلسه یاسر قزوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گزارشی از اقدامات و برنامه های این ستاد ارائه کرد و از ایجاد شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دستگاه قضایی در تمام شهرستان های استان خبر داد.
گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر پیرامون ظرفیت ها، مصادیق و برنامه های پیشنهادی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به تبادل نظر پرداختند.

گالری تصاویر

نظر شما